2011-07-18, 12:42
Medlem
Aghartas avatar
Vad tycker ni om föräldrar som lägger upp filmer på sina barn på YouTube? Jag kan förstå dem som sjunger eller på annat sätt vill visa sina talanger men vad skall man säga om detta:
http://www.youtube.com/watch?v=V2jeppCShGU&feature=related

Jag som pedofil och förälder kan känna mig lite kluven till detta. Jag skulle nog inte lägga upp en film på min egen dotter i en liknande situation men jag tycker det är bra att andra gör det. Vem behöver barnporr när det finns oskyldiga familjefilmer på YouTube?
Citera
2011-07-18, 12:46
Bannlyst
Det där var helt jävla utvecklingsstört, ska man inte få lägga upp en gullig film på sina barn för att det finns pedofiler? Du kanske ska göra så att man inte får lägga upp träd och buskar också när du är i farten, någon dendrofil kanske blir lite kåt?
Citera
2011-07-18, 12:53
Medlem
cheroots avatar
Beror vad det är för film då . Men att lägga upp när barn gråter och är ledsna kan jag tycka är lite taskigt .För om det är ett litet barn så fattar den ju inte att man ligger uppe på internet och massa kan se en när man är ledsen .

Men klart är det helt ok att lägga upp videoklipp på ens barn
Citera
2011-07-18, 13:06
Bannlyst
två tjejer som äter glass, vad e det för märkvärdigt med det TS?
Citera
2011-07-18, 13:25
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acoholic
två tjejer som äter glass, vad e det för märkvärdigt med det TS?

Det var just det jag undrade. Varför lägger man upp en film som knappast kan vara intressant för någon som inte är pedofil?
Citera
2011-07-18, 13:27
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Det var just det jag undrade. Varför lägger man upp en film som knappast kan vara intressant för någon som inte är pedofil?
Men hade inte filmen varit intressant för dig oavsett vad ungarna gjorde i den? Äckel.
Citera
2011-07-18, 13:32
Bannlyst
Citat:
Familj, vänner?
Citera
2011-07-18, 13:38
Bannlyst
Citat:
så nu får man inte lägga upp saker som inte är intressanta för pedofiler innehållande barn, tolkar jag dig rätt nu?
Citera
2011-07-18, 13:42
Medlem
TheGamers avatar
Fatta inte för fem öre vad dom snacka om och om jag var pedofil ( vilket jag inte är ) skulle min kuk dö fort som fan, så jävla vidrigt när ungar som vuxna äter med munnen öppen

OnT : Låt dom lägga upp bilder/filmer, det skadar ju ingen, dock är väl ingen intresserad av en tre åring som springer runt i cirklar men kan väl vara roligt att lägga upp randomgrejer på nätet.

// TheGamer
Citera
2011-07-18, 20:42
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Men hade inte filmen varit intressant för dig oavsett vad ungarna gjorde i den? Äckel.

Jo, det är klart. Ungarna är jättesöta men hade de suttit tysta och stilla hade det inte varit lika intressant. Jag tycker om att höra barn prata.
Citera
2011-08-08, 11:57
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Dom kanske har släktingar i sitt hemland.Någon mormor eller så,och vill visa barnen för dom. Internet är bra på det viset. Kanske därför filmen gjordes och lades upp...
Citera
2011-08-08, 18:07
Medlem
jag satt och åt smörgåsrån en dag, och av ren tristess Youtubade jag "smörgåsrån"

vad får man fram? oändliga listor av bebis, småbarn och hundar som äter smörgåsrån. VARFÖR lägger folk upp det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in