• 6
  • 7
2011-08-22, 15:32
Bannlyst
Inget hände så nu vet jag inte vad jag ska göra för att få stopp på skiten.
Citera
2011-08-22, 22:22
Medlem
dunderdasens avatar
Har väldigt svårt att tro på att några mc-knuttar bränner runt speciellt mycket där, Sturegatan är ju i princip en gågata. Låter mer som moppar isåfall, de brukar köra förbi här hemma hos mig på 30-vägen, inte fan kör dom 30 och de verkar mest ha trimmat ljudet istället för effekten. Går ju inte att sitta ute ibland, speciellt under fina dagar på våren. Å andra sidan måste man fan vara riktigt okunnig om man inte kan se/höra skillnad på moppar och mc.
Är det choppers eller sporthojjar?
Citera
2011-08-30, 00:58
Medlem
orvarens avatar
Från "sporthoj"..

"alla ni som gnäller om avsaknad av parkering borde få plats med en jävla massa hojar i hans röv,större arsle har jag nog inte läst om "

Du kanske inte skulle börjat med burk-kastning..
Citera
2011-08-31, 16:43
Medlem
Släng ut några nävar fotanglar på gatan när du hör dom komma, sen skrattar du gott, filmar och lägger ut på youtube.
Citera
2011-09-02, 00:32
Medlem
Antar att du är gammal... Om jag vore dig så skulle jag ta livet av mig. Att man orkar bli en riktig bitter gubbe.
Citera
2011-10-08, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limecoq
Jag bor på Sturegatan 43 i Sundbyberg, det är alltså vanliga lägenheter (inga villor)
MCknuttarna härjar runt utanför mitt hus dvs dom hänger kör sina cyklar och gasar och låter väldigt mycket. De är 5-7 stycken och jag har varit nere i porten och sagt till dom när dom åkt förbi att försöka åka lite tystare. En slängde då en ölburk på mig. Polisen gör inget eftersom de inte gör något kriminellt. Men jag stör mig så mycket så nu får det vara nog.

Nej Limecoq du bor INTE på Sturegatan 43. Där bor ett av de offer du stalkar. Du vill att mc-knuttarna ska ge sig på snubben som du inte gillar som bor i Sundbyberg va!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in