Har väldigt svårt att tro på att några mc-knuttar bränner runt speciellt mycket där, Sturegatan är ju i princip en gågata. Låter mer som moppar isåfall, de brukar köra förbi här hemma hos mig på 30-vägen, inte fan kör dom 30 och de verkar mest ha trimmat ljudet istället för effekten. Går ju inte att sitta ute ibland, speciellt under fina dagar på våren. Å andra sidan måste man fan vara riktigt okunnig om man inte kan se/höra skillnad på moppar och mc.
Är det choppers eller sporthojjar?
Jag bor på Sturegatan 43 i Sundbyberg, det är alltså vanliga lägenheter (inga villor)
MCknuttarna härjar runt utanför mitt hus dvs dom hänger kör sina cyklar och gasar och låter väldigt mycket. De är 5-7 stycken och jag har varit nere i porten och sagt till dom när dom åkt förbi att försöka åka lite tystare. En slängde då en ölburk på mig. Polisen gör inget eftersom de inte gör något kriminellt. Men jag stör mig så mycket så nu får det vara nog.
Nej Limecoq du bor INTE på Sturegatan 43. Där bor ett av de offer du stalkar. Du vill att mc-knuttarna ska ge sig på snubben som du inte gillar som bor i Sundbyberg va!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!