2011-08-29, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Ledsen att gra dig besviken kompis, men tomten finns inte. Jag vet, livet r hrt, men ngon var tvungen att bertta det fr dig.
Hoppas du kan frska att hitta nn mening med livet nd, ven fast jag stack hl p din bubbla.

de finns ingen som styr eller komma styra sundbyberg..aldrig ngon gng aldrig kommer hnda...sundbyberg r alla lika vrda ingen ger ingen..finns de som hatt lokalen som var sist dr..menas inte dem ger sundbyberg de gr dem absolut inte och aldrig gjort....----.-.syndes ju knappt i sundbyberg. frutom utanfr sig frn och till.. aldrig stt dem med frger centralt sundbyberg i en krog..
Citera
2011-09-02, 00:47
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebno
de finns ingen som styr eller komma styra sundbyberg..aldrig ngon gng aldrig kommer hnda...sundbyberg r alla lika vrda ingen ger ingen..finns de som hatt lokalen som var sist dr..menas inte dem ger sundbyberg de gr dem absolut inte och aldrig gjort....----.-.syndes ju knappt i sundbyberg. frutom utanfr sig frn och till.. aldrig stt dem med frger centralt sundbyberg i en krog..
Mycket svammel dr men det stmmer in trots allt, d v s vad finns att styra i denna kommun? Oframkomliga vgarbeten verallt, ett par restauranger och en pendeltgsstation?
Citera
2011-09-02, 00:49
Medlem
Blizztards avatar
Har faktiskt hrt att ett Indiskt Sambacrew ska ta ver i sumpan, men kan inte garantera klla.
Citera
2011-09-02, 02:22
Medlem
Bovfinkens avatar
Ingen styr Sumpan. Lika patetisk frga som "vem styr motala" etc.
I mindre stder styrs knarket av knarkarna sjlva och de vill ogrna ha att gra med varken albaner, juggar eller mc-folk i annat syfte n importering.
Mste knna helt jvla ovrt att "ta ver marknaden" i sumpan nr det ligger 7 minuter frn sthlm city
Citera
2011-09-03, 12:36
Medlem
spoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Fanns ju ett hak vid jrnvgen, Crazy Train eller nt, som var populrt bland vstar. Det har sett igenbommat ut varje gng jag varit i krokarna det senaste ret eller s. Kanske lngre, jag r dlig p tid.

Stllet hette rail house och r stngd sedan lnge.
Citera
2011-09-03, 17:50
Medlem
Jag undrar fortfarande vart den dr svartklubben p andra sidan Bllstan ligger? (ven om det tekniskt sett r Bromma).
Citera
2011-09-04, 11:46
Medlem
Ingen styr i ngot ln, vlkommen till sverige.
Citera
2012-11-06, 15:57
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Stllet hette rail house och r stngd sedan lnge.
Nej, det r inte Railhouse jag menar. Det lg p Landsvgen. Stllet jag pratar om hette Crazy Train och lg p Jrnvgsgatan. Hade en vlbeskt uteservering dr det ofta satt vstar.

r det inte svartklubb p.... Rabalder eller vad det hette tidigare. Hrt nt rykte om det.
Citera
2012-11-06, 16:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Nej, det r inte Railhouse jag menar. Det lg p Landsvgen. Stllet jag pratar om hette Crazy Train och lg p Jrnvgsgatan. Hade en vlbeskt uteservering dr det ofta satt vstar.

r det inte svartklubb p.... Rabalder eller vad det hette tidigare. Hrt nt rykte om det.
Svartklubb och svartklubb, nr jag bodde ovanfr Rabalder fr ca 3 r sedan s var det en pokerklubb dr p helgerna, om den var svart vet jag fan inte.
Citera
2012-11-06, 16:33
Bannlyst
Dragan och Roffe styr i Sumpan. Dragans grabbar har hand om garderoben p Grand Garbo. Roffe skter indrivning och har hand om kontakterna med nringslivet. Dragan styr ocks en del av knarkhandeln.
Citera
2012-11-06, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Den har vl alltid legat i Bromma industriomrde p Ranhammarsvgen? I Sumpan men nstgrds liksom...

Mm den ligger i Ulvsunda industriomrde.
Citera
2012-11-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peralbin
Dragan och Roffe styr i Sumpan. Dragans grabbar har hand om garderoben p Grand Garbo. Roffe skter indrivning och har hand om kontakterna med nringslivet. Dragan styr ocks en del av knarkhandeln.

Vilken dragan och roffe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in