2004-11-05, 23:30
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Dom kör säkert hem den om du pröjjsar dom lite för besväret.
Får ringa runt och höra mig för.. Problemet är nog att stenar av sen storleken jag vill ha har dom nog redan tagit bort för länge sen om dom var i vägen..
Citera
2004-11-05, 23:32
Medlem
Smockes avatar
Varför inte göra en stor sandhög sedan ta en pressening (stavning?) och spreja den grå sedan lägga över den. Om du vill kan du ju lägga massa mindre stenar runt om så den blir mer trovärdig. Lite mossa också kanske.
Citera
2004-11-05, 23:43
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
Varför inte göra en stor sandhög sedan ta en pressening (stavning?) och spreja den grå sedan lägga över den. Om du vill kan du ju lägga massa mindre stenar runt om så den blir mer trovärdig. Lite mossa också kanske.
It's not gonna happen..
Citera
2004-11-05, 23:44
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollnitton
Får ringa runt och höra mig för.. Problemet är nog att stenar av sen storleken jag vill ha har dom nog redan tagit bort för länge sen om dom var i vägen..

Ja tänk, det tror jag också. Alla stora stenar har säkert redan flyttats och det finns säkerligen inte en enda bumling kvar som behöver flyttas .
Citera
2004-11-05, 23:52
Medlem
Sixx!s avatar
Du skall alltså placera en 2 meter hög sten på din mammas tomt utan hon vet om det ?? Skaffa videokamera och videofilma hennes ansikte när hon ser den.
Citera
2004-11-05, 23:56
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixx!
Du skall alltså placera en 2 meter hög sten på din mammas tomt utan hon vet om det ?? Skaffa videokamera och videofilma hennes ansikte när hon ser den.
Nu är det ingen liten radhustomt på 4X4 meter hon har, utan en rejäl tomt, så det ska nog inte vara några bekymmer
Citera
2004-11-06, 00:01
Medlem
Sixx!s avatar
okej ja då är hon värd en stor sten
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto