• 3
  • 4
2011-07-19, 17:26
Medlem
SwiftDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Men är du dum i hela huvudet eller? Det sättet hon slipper det på är att han helt enkelt slutar med det. Att se honom ha sex med ngn annan leder inte till ngt positivt...idiot

Hur kan hon se sin kille ha sex med någon annan när hon står i garderoben?
Du har uppenbarligen för låg intelligens för att vinna över mig i en diskussion, speciellt när dina argument är totalt ologiska...
Har du ingen särskola att gå till eller är det så illa att du har sommarlov? Kan du inte bara lämna datorn och gå och hänga i din rödhåriga feta feministmammas gigantiska kjoltyg istället för att besvära mig?
Citera
2011-07-19, 17:35
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Hur kan hon se sin kille ha sex med någon annan när hon står i garderoben?
Du har uppenbarligen för låg intelligens för att vinna över mig i en diskussion, speciellt när dina argument är totalt ologiska...
Har du ingen särskola att gå till eller är det så illa att du har sommarlov? Kan du inte bara lämna datorn och gå och hänga i din rödhåriga feta feministmammas gigantiska kjoltyg istället för att besvära mig?

Wow, du var till och med mer korkad än vad jag trodde. Hade du varit smartare så hade du fattat mina argument men icke...stackars dig... Jag tycker faktiskt synd om dig och du skulle nog må bättre av att inte existera längre, vi är nog många som skulle må bättre av det...

TS: Skaffa dig en riktig man som använder de fingrar du vill att han ska använda... Själva pullandet är för tjejens skull så det ska självklart göras på det sätt tjejen vill. SwiftDelete är uppenbarligen inte en riktig man så håll dig borta från honom...och lyssna inte på hans förslag för han är helt enkelt för korkad för att ha ngr bra förslag...
Citera
2011-07-19, 17:57
Medlem
SwiftDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Wow, du var till och med mer korkad än vad jag trodde. Hade du varit smartare så hade du fattat mina argument men icke...stackars dig... Jag tycker faktiskt synd om dig och du skulle nog må bättre av att inte existera längre, vi är nog många som skulle må bättre av det...

TS: Skaffa dig en riktig man som använder de fingrar du vill att han ska använda... Själva pullandet är för tjejens skull så det ska självklart göras på det sätt tjejen vill. SwiftDelete är uppenbarligen inte en riktig man så håll dig borta från honom...och lyssna inte på hans förslag för han är helt enkelt för korkad för att ha ngr bra förslag...

Du har ju inga argument om man bortser från argumentet du drog upp som gick ut på att TS hade röntgensyn och kunde se genom garderobsdörren. Även om du bombarderar dina inlägg med diverse smileys så kommer du inte framstå som mer seriös och trovärdig. Dina inlägg genomsyras av särskolenivå och din intelligens är totalt frånvarande.

Du är patetisk!
Citera
2011-07-19, 20:15
Medlem
Roxanas avatar
Hur kan du ens göra det till ett problem?

Funkar det inte för dig med dessa fingrar får du väl meddela den nyheten till killen?
Citera
2011-07-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Hur kan du ens göra det till ett problem?

Funkar det inte för dig med dessa fingrar får du väl meddela den nyheten till killen?

Tro mig, det har jag ju gjort!
Det är ytters få killar som kan pulla med lång och ringfingret, har träffat ett fåtal som använder de fingrarna som gör det bra.
Skulle fler killar använda pek och långfingret så skulle även de vara bättre även om det inte skulle vara erfarna
Citera
2011-07-21, 12:18
Medlem
Vi pullar er för att ge er njutning, klagar ni på det så ska ni inte ha någon njutning alls. Att lämna synpunkter är bra, att klaga är efterblivet.

Jag använder oftast lång- och ringfingrarna och har aldrig fått några klagomål eller missnöjen. Att det skulle vara dåligt sitter i ditt huvud, släpp det.
Citera
2011-07-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Vi pullar er för att ge er njutning, klagar ni på det så ska ni inte ha någon njutning alls. Att lämna synpunkter är bra, att klaga är efterblivet.

Jag använder oftast lång- och ringfingrarna och har aldrig fått några klagomål eller missnöjen. Att det skulle vara dåligt sitter i ditt huvud, släpp det.
Grejen är ju den av kanske en av fem ger en njutning av att pulla så?
Citera
2011-07-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aennila
Grejen är ju den av kanske en av fem ger en njutning av att pulla så?

Det är inte fingrarna det är fel på, det är deras teknik och din inställning som är fel.

Det kan ju dessutom också vara så att din fitta är annorlunda än deras tidigare tjejers, att det som var jätteskönt för de tjejerna inte känns på dig.
Säg hur du vill ha det till killarna, men klaga fan inte. De pullar dig för att vara schyssta.
Kolla på följande dialog så förstår du vad jag menar:

"Här, jag köpte en glass åt dig, varsågod."
"Men va FAAN jag vill ju ha chips!"
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in