Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-07-18, 02:06
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Japp.
Sövde ner min 7-årige lillebror förut när det var dags o sova

Fast det är ju skillnad på en vuxen och ett barn, Theralen är vanligt att ge till barn med sömnbesvär.

Btw.. varför sövde du ner din lillebror, är det hans medicin som han ska ta?
Senast redigerad av Mandi74 2011-07-18 kl. 02:09.
Citera
2011-07-18, 02:09
Medlem
SpirituzSanctis avatar
En blandning av lite större doser av Theralen, Klonazepam, och valfri insomningsmedicin borde göra susen
Citera
2011-07-18, 07:16
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Fast det är ju skillnad på en vuxen och ett barn, Theralen är vanligt att ge till barn med sömnbesvär.

Btw.. varför sövde du ner din lillebror, är det hans medicin som han ska ta?

Självklart är det det.

Ja, han hade en allergi och theralen hjälpte mot det
Citera
2011-07-18, 07:41
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
sjuk fantasi, förstår verkligen inte hur det öht skulle kunna vara rimligt att bruden skulle vilja göra det i det där sammanhanget omedvetande=ingen njutning whatsoever , det känns lite mer som att du har tänkt att lura i någon bullcrapet och våldföra dig på mofo

Säg inte det! Det skulle kunna vara ett ganska intressant experiment även för kvinnan, d.v.s. att bli tillfredsställd i sömnen.
Det händer mig ofta och det är ett erkänt fenomen är att drömmar riktas mot en för stunden aktiv kroppsdel. Har man brutit benet drömmer man mardrömmar om att någon hugger av en benet och har man varit och dragit ut ett gäng gaddar är man plötsligt med i en boxningsmatch. Och har man inte fått orgasm på några dagar ökar chansen för våta drömmar. Jag tror definitivt att experimentet kan vara en upplevelse även för den nedsövda. En våt dröm är väl aldrig fel? Eller jo, när man sparat sig för ett samlag dagen därpå förstås.
Citera
2011-07-18, 13:04
Medlem
Elektrofisks avatar
Bara för rubriken på ämnets skull: Jag skulle vilja lägga ut ett spår av alla mina för mig värdelösa theralen-tabletter till amfetamin-pundarna som springer runt i min trappuppgång och väsnas, någon av de har aven nyligen snott min cykel från cykel-förrådet, haha. Detta spår av knallrosa "fejkknark" skulle leda till cykelförrådet som direkt låses så de kan ligga där inne och bli slöa och tänka över sina handlingar

Sorry, men var tvungen.
Citera
2011-07-18, 13:17
Medlem
FBI-Agents avatar
Var ju en tjej som sövde ner en kille med Theralen o sen rånade honom.

http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article12620166.ab
Citera
2011-07-18, 13:34
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrofisk
Bara för rubriken på ämnets skull: Jag skulle vilja lägga ut ett spår av alla mina för mig värdelösa theralen-tabletter till amfetamin-pundarna som springer runt i min trappuppgång och väsnas, någon av de har aven nyligen snott min cykel från cykel-förrådet, haha. Detta spår av knallrosa "fejkknark" skulle leda till cykelförrådet som direkt låses så de kan ligga där inne och bli slöa och tänka över sina handlingar

Sorry, men var tvungen.

Vö?

OT om ni har druckit borde det ju gå att sova på typ 5-10 doser. (slockna typ)
Citera
2011-07-20, 23:44
Medlem
Ursäkta för sent svar. kan meddela att de funk inte så bra. hon tog ca 7 gånger dosen (alltså 21ml) men gav som inge resultat tyvärr vi få fixa nå bättre grejer tror ja
Citera
2011-07-24, 00:49
Medlem
Lite taskigt att söva någon med Theralen. En av biverkningarna enligt FASS är hjärtstillestånd...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in