2011-07-24, 16:08
Citat:
Ursprungligen postat av Volkssturm
Jag är 18 år. Alla människor normala människor utan problem mår bättre utan droger , droger är för svaga individer som inte klarar av verkligheten då de vill "fly vardagen". I länga loppet är droger dåligt för alla , det bryter ner kropp och sinne.
Du beskriver att det skulle vara bra för TS att röka på då han "Mår bra" av det. Människor med övervikt brukar även de njuta av att frossa i mat , betyder det att det att det är bra? Du menar att röka Cannabis 3 gånger i veckan inte är dåligt , det är missbruk.
Ett naturligt och sunt liv likt mitt som du påstår skulle göra dig självmordsbenägen bevisar bara att droger är för svaga människor som "måste fly verkligheten". Jag är i dina ögon moraltant , i mina ögon är du svagsinnad pundare och undermänniska.
Du beskriver att det skulle vara bra för TS att röka på då han "Mår bra" av det. Människor med övervikt brukar även de njuta av att frossa i mat , betyder det att det att det är bra? Du menar att röka Cannabis 3 gånger i veckan inte är dåligt , det är missbruk.
Ett naturligt och sunt liv likt mitt som du påstår skulle göra dig självmordsbenägen bevisar bara att droger är för svaga människor som "måste fly verkligheten". Jag är i dina ögon moraltant , i mina ögon är du svagsinnad pundare och undermänniska.

Ok? Du är alltså 18 bast och har testat några droger när du var "ung och nyfiken"? Hur tänkte du när du skrev så, om du nu kan tänka? Jag beskriver inte att TS mår bra av att röka på, men jag skrev att TS kanske trivs och mår bra av att röka lite då och då. Vidare skriver jag att det inte nödvändigtvis behöver vara negativt för alla människor att bruka droger, då det finns många som kan hantera droger på ett bra sätt, samtidigt som det finns många som inte kan det. Du tycker att jag är en "svagsinnad" pundare och lägre stående varelse än dig? Känner du mig? Du visar ganska tydliga tecken på att vara högerextremist? Det är alltid lika kul när ni blir arga och försöker argumentera, då ni gör det lika bra som en medelsmart 11-åring. Hitler gillade inte ordblinda och lågbegåvade små töser med vanföreställningar, så du hade vart rökt ganska snabbt om din idol hade fått äran att träffa på dig...
Citat:
Ursprungligen postat av Volkssturm
Att träna boxning stärker din kropp , en bra kondition gör även att hjärnan fungerar bättre. Jag ägnar hellre mitt liv åt att utbilda mig och skapa en optimal fysik genom kampsport och styrketräning än att sitta som en pubertal fjant och röka hasch. Förstår inte det "coola" i att punda och förstöra kropp och sinne. Sedan är det så osvenskt det kan bli och många cannabisrökare är antingen vänster eller negerkramare. I min värld finns det inget mer osmakligt än knarkare , jag anser att de är värsta typen av undermänniskor.
Att träna boxning stärker säkert din kropp, men det är ganska få som har belägg för att det skulle göra att hjärnan fungerar bättre? Du själv styrker snarare bevisen på motsatsen. Åter igen sänker du hela högerrörelsens redan pinsamma rykte genom att skriva som en idiot!? Vilken tur för oss andra att det bara är du själv som lever i "din värld"...