Citat:
Ursprungligen postat av Illevaicham
Varje dag när jag ska stänga av min laptop så installeras uppdateringar av Windows! Det står "Installerar uppdateringar och stänger sedan av datorn" när man ska klicka på den röda ikonen som stänger av datorn och den har en "sköld" med ett utropstecken i på själva ikonen. Antalet uppdateringar kan variera från dag till dag men oftast rör det sig om 1-3 st. Detta har pågått i
över två månader, dag ut dag in. Jag har tålmodigt väntat på att detta ska gå över men tyckte att det fick räcka nu...
Någon som råkat ut för samma problem eller vet varför det blivit så? Jag har Windows Vista Home Basic
Har haft liknande i xp. Det löste sig när jag gick in i Windows Update och installerde dem manuelt.
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Ja, min idiot det är det jag menar.
Sorry för trögtänkthet...
Så bör jag uppdatera till IE 8?
För- och nackdelar?
Kör på 8:an!!!! Säkrare, bättre och allt vad det heter. Om du använder Vista eller 7 så uppgraderar du till 9:an.
Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
då rekommenderar jag att uppdatera, men kanske vill du prova nåt snabbare och säkrare då min råd är Comodo Dragon
http://www.comodo.com/home/browsers-...rs/browser.php man kan använda Chromes tillägg (Adblock, translate...) Själv kör jag den och är jättenöjd

Lura inte på honom någon annan webbläsre nu! Det tar bara upp plats och gör samma jobb som Internet Explorer.