• 1
  • 2
2011-07-16, 17:01
Medlem
Blizztards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiul
Nej nej, det där händer alla första gången. Det är därför man blir så sugen på att prova igen.
Jävlar vad du hänger med i Forumet! Sätt dig skriva i alla trådar jag kollat ;O
Citera
2011-07-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iP-
Du är lika dum och ful själv, när du skriver "rulla en spliff med 0.2-0.5 i". Mina frågor till dig är följande:

Hur ska han veta hur mycket 0.2-0.5 är då han uppenbarligen inte är vidare orienterad inom droger och således inte har en våg i sin ägo?

Vad är det för skit du röker som man behöver röka en 0.5 av?

Cool du är. Ska genast anteckna att du har tillgång till superweed som man bara behöver 0.001 av för att bli superstenad. Känner du dig tuff nu? Som någon annan skrev: Det finns vågar.
Citera
2011-07-16, 17:22
Bannlyst
Citat:
Du är lika dum och ful själv, när du skriver "rulla en spliff med 0.2-0.5 i". Mina frågor till dig är följande:

Hur ska han veta hur mycket 0.2-0.5 är då han uppenbarligen inte är vidare orienterad inom droger och således inte har en våg i sin ägo?

Instämmer... Har inte radarn påslagen men mitt trollsinne ger lite utslag...
Citera
2011-07-16, 17:57
Medlem
blenderzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitta
jaha ja...aldrig mer ska jag prova den där skiten....alltså helvete.
Jag har rökt dagligen i flera år med uppehåll på någon månad lite då och då och jag har aldrig upplevt det där, har sneat men inte på det sättet. Du borde ge det en andra chans och röka 0,2 gram och testa hur det känns när man inte snear, så du inte går runt och tror att cannabis är på det sättet du upplevde det
Citera
2011-07-16, 18:01
Medlem
BountyKillers avatar
om du börjar må kefft o så när du röker, så försök att käka något innan du röker (dvs rök inte på tom mage) så blir det nog bättre ska du se.
Citera
2011-07-17, 01:08
Medlem
Citat:

Haha, inte fått ligga på slutet eller vad fan är det med dig? Ska jag måsta behöva visa honom hur mycket 0.5 är? Du tror inte han är kapabel till att ta reda på det själv?

Jag röker sällan skitröka, men färskingar får per standard tag på sämre skit än "vanligt". Förövrigt brukar jag ladda mina spliffar med 0.5 ändå, men då är ju jag erfaren och gillar att bli riktigt jävla cpstekt Passar även bra om man får för sig att dela dom.

Färsking.
Citera
2011-07-17, 09:46
Bannlyst
Cannabis har den effekten att om du har en underliggande psykisk sjukdom så blir den värre när du rökar på. Många som är deppiga blir ännu deppigare för det vet jag själv.
Rökte på i 2år varje dag efter jobbet men fick sluta till sist då jag varje gång rökte på så blev jag så dålig och nojjig med andra ord fick jag en mega depp..

Det du var med om låter mer psykadeliskt för sånt brukar hända mig på syra men då måste man ju ändå förstå någonstans att det är drogen som fuckar en i hjärnan och bara fluta med för kämpar man imot en drog så blir det en sne tripp som heter duga.

Mår idag efter 10års behandling mot min depp bättre men måste gå på benzo varje dag för att fixa det så alla som säger det är ofarligt att röka på så kan jag säga det är det inte till 100%

Min depp hade nog brötit ut iaf men inte så hårt som den gjorde. Låg i min säng i 3år när jag slutade röka brass. Weed är lungt att röka men brass det går inte.

Chill
Citera
2011-07-17, 14:55
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafaelin
RENT SKITSNACK!

det kan hända när somhelst beroende på ditt psyke & mående, och massa andra termer.

När som ja

Däremot så har jag aldrig varit med om något sådant någonsin under the influence.
Första gången är det väl dock störst risk att man mår dåligt då man inte vet vad som väntar, och ja, det kan bli för mycket bara.
EDIT: Svåra sömnproblem, daglig ångest och depression har jag, men ändå bara mått bättre så det är väl helt enkelt jävligt individuellt.
Citera
2011-07-21, 06:03
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Hej igår tvingade några kompisar att röka hash med dom. Efter när jag kom hem blev de svart i mina ögon. Kunde knappt komma ihåg vem jag var vad jag gjode å så...men då och då förstod jag vem jag var....alltså helt sjukt....tills slut väckte jag tjejen och berättade allting hon lugnade ner mig och jag sov.....är det så det fungerar första gången ? eller rökte jag för mycket `??? under tiden funderade jag på riktigt att hoppa ur fönstret bara för att de ska sluta.

Så har jag aldrig känt efter att jag rökt hash, men en gång när jag rökte spice så fick jag en snetripp och tänkte nästan ta livet av mig.
Citera
2011-07-21, 14:23
Medlem
Grohls avatar
Citat:
rökte jag för mycket `???
Vågar nästan garantera att så var fallet. Jag vet själv hur svårt jag hade att hamna på en bra nivå i början. Oftast känner man inte av själva ruset förrän ett par minuter efter att man rökt, vilket gör det väldigt lätt att röka alldeles för mycket. Nu för tiden vet jag ungefär när det är lagom för mig, så jag brukar i regel sluta i tid, men förr var jag ofta tvungen att lägga mig ner en stund eftersom jag fått i mig alldeles för mycket och mådde väldigt illa av det.

Så kort sagt: ja.

Jävligt bra "kompisar" du har som tvingar dig att röka och gör att du överdoserar.
Senast redigerad av Grohl 2011-07-21 kl. 14:26.
Citera
2011-08-02, 11:33
Medlem
unsungs avatar
ÖD -> Drogakuten

// moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto