2011-07-15, 01:35
Medlem
Kan någon förklara vad sidan "existenz.se" eg. handlar om och varför är det så mycket fuss om den?

var tom. inne på den och såg inget speciellt ärn lite olika kategorier på bilder, etc.

Explain, vad är tjusningen? Vad är det man kan göra där?
Citera
2011-07-15, 01:39
Bannlyst
Länkar till diverse underhållande sidor/bilder/videor.
Citera
2011-07-15, 01:40
Medlem
Allaks avatar
Dom har roliga länkar, ett helt okay tidfördriv när man gjort dagens klick typ, inte mer med det.
Citera
2011-07-15, 01:40
Medlem
Bongmons avatar
Varje dag kommer det in nya länkar och varje dag går folk som jag in och kolla på dom länkarna.

Uppskattar mycket, fails och annat som läggs upp.

Hur skulle jag annars ha hittat vissa underbara saker som denna:
http://existenz.se/out.php?id=37113
Citera
2011-07-15, 01:41
Medlem
Nepposs avatar
Tycker sidan har blivit sämre med tiden.
Nu har dom gjort så man måste donera 50kr för att kunna se länkar som är lite värre än andra, bissara typ. Kommer ihåg när dom hade dagens bdb, det var grejer det!
Citera
2011-07-15, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neppos
Nu har dom gjort så man måste donera 50kr för att kunna se länkar som är lite värre än andra, bissara typ. Kommer ihåg när dom hade dagens bdb, det var grejer det!
Seriöst? Visste jag inte ens om.
Ja.. Dagens Gangster och Dagens Fjortis är saknade! Nu får man inte ens outa någon i kommentarerna har jag sett, ännu mindre göra en tråd om att ens ban på 1 år är över.. Fick en månad till, för "onödig tråd". Jag postade den i "Allmänt skitsnack".

Men målgruppen ligger ju på 12-15 så det är inte så konstigt
Citera
2011-07-15, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neppos

Du behöver inte donera 50 kr för att se länkarna, bara om du vill komentera på dom. Och förövrigt kan du välja på att donera 25 eller 50 kr.
Citera
2011-07-15, 02:49
Medlem
Japp, allt som behövs för att se alla länkar är ett konto.

Konto på Existenz är också äckligt enkelt att skaffa och du får tillgång till alla länkar genom att bara logga in snabbt. Enkelt och smidigt
Citera
2011-07-15, 08:48
Medlem
Beskkovs avatar
Jag ser existenz.se som det perfekta tidsfördrivet. Varje morgon när jag går upp sätter jag på en kanna kaffe, tar min kopp och sätter mig och surfar in på sidan och klickar runt. Bättre start kan man inte ha.
Alltid trevligt att dra till jobbet med ett leende på läpparna och ett glatt humör.
Citera
2011-07-15, 17:04
Medlem
Nepposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detejagde
Du behöver inte donera 50 kr för att se länkarna, bara om du vill komentera på dom. Och förövrigt kan du välja på att donera 25 eller 50 kr.

Det där visste jag faktiskt inte. Blir att bli medlem då
Citera
2011-07-15, 19:05
Medlem
Men det är främst de roliga länkarna då som är intressant vad jag förstått. Vad rör det som om för länkar? Är det mest skojsiga saker. Sånt som man växer ifrån eller? Är det något som man kan använda för att bli framgångsrik eller liknande?

kan man få brudar?
Citera
2011-07-15, 19:16
Bannlyst
Jag brukar betala till mina polare. 25kr kostar det.
Dock inte min telefon, haa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in