Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-15, 00:50
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen.
Tro vad fan du vill. Min kille testade och ringa honom för ett tag sen och då var mobilen avstängd. God natt på er era jävla nötter !!

Ajdå. Min mobil var avstängd i ett par dygn för några dagar sedan. Hoppas inte någon försökte ringa mig då, för det vore ju lite olyckligt att bli anklagad för mord för att mobilen laddats ur.
Citera
2011-07-15, 00:53
Medlem
Dr.Beardfaces avatar
Citat:
Tro vad fan du vill. Min kille testade och ringa honom för ett tag sen och då var mobilen avstängd. God natt på er era jävla nötter !!
Suck, du fattar ju inte. Din kille har säkert rätt, det är inte det som är poängen.
Citera
2011-07-15, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beardface
Suck, du fattar ju inte. Din kille har säkert rätt, det är inte det som är poängen.
Vad fan är poängen då?! Ni tror ju bara att jag hittar på allt.
Citera
2011-07-15, 00:58
Medlem
Är det den lille feta Newroz som åkte runt på crossar när vi var i tonåren?

Han var ju mobboffer redan som ung... men efter detta så borde han bli mulad....
Citera
2011-07-15, 01:02
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:

Poängen är att du inte har några egentliga bevis, men pratar som om det du säger är sanning huggen i sten. Ha fram lite mer bevis innan ni hänger ut folk på det sättet. Att någon verkar konstig, skäller ut sin mamma offentligt och inte har på sin mobil mitt i natten är liksom inte nog med belägg för att hänga ut denne som potentiell mördare på nätet där informationen sedan aldrig går att få bort.
Citera
2011-07-15, 01:03
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Nej det är ingen som tror.
Det är väl kanske mer så att man ska vara säker och då fullständigt säker innan man hänger ut någon.
Men är du det så är det väl inga problem.
Jag undrar då lite över lägenhetsinnehavaren som också då kanske är brottsplatsen innan hon släpas ut?
Den har en medelålders kvinna som innehavare och eventuellt kanske inblandad läste jag snabbt.
Vem kan det röra sig om då mamman verkar bo ensam?
Vems lägenhet är detta?

Jag vill lägga till att man alltid skriver inblandad i början innan man vet mer.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-07-15 kl. 01:06.
Citera
2011-07-15, 01:03
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robert_gbg
Är det den lille feta Newroz som åkte runt på crossar när vi var i tonåren?

Han var ju mobboffer redan som ung... men efter detta så borde han bli mulad....

Trevligt. Ja, det är ju inte utan att man undrar varför vissa personer blir missanpassade som vuxna när folk i omgivningen är så trevliga.
Citera
2011-07-15, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
OK.

Möjlig misstänkt: New*** Cif*** / ***roz ***tci
1978-03-22

Om det är han så vet jag att han tidigare är dömd för våldsbrott vid flera tillfällen.
Citera
2011-07-15, 01:10
Medlem
ja fattar inte varför man ska hänga ut nåns namn detta e ju tragedi som har hänt
kanske va på tänd hursom helst så e han körd för alltid
kanelbullen ville ju inte säga hans namn hon blev ju hettsad till det
ok va händer nu då vem ska mula mr?
Citera
2011-07-15, 01:16
Medlem
Dr.Beardfaces avatar
Citat:
Poängen är att det, som vanligt på flashback, räcker med att någon kommer in i tråden och hänvisar till ett rykte han/hon hört i andrahand för att en hög idioter ska ta det för sanning. Det spelar liksom ingen roll huruvida ryktet är sant eller inte, det är för lösa grunder att ta något för givet på.

Jag tror inte alls att du hittar på, men jag tänker inte ta för givet att ryktet stämmer förrän något mer konkret dyker upp.
Citera
2011-07-15, 01:19
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av compcam
ja fattar inte varför man ska hänga ut nåns namn detta e ju tragedi som har hänt
kanske va på tänd hursom helst så e han körd för alltid
kanelbullen ville ju inte säga hans namn hon blev ju hettsad till det
ok va händer nu då vem ska mula mr?

Hetsad är väl kanske fel ord.
Men kanelbulle satt och sa en massa om fallet och blev ifrågasatt.
Man kan inte sitta och säga en massa som kanelbullen gjorde utan att någon frågar om det finns eller inte finns uppgifter,.
Sen vill den inte svara men om du backar och tittar så ser du inläggen där kanelbulle påstår att det är si och så. NU har kanelbulle bekräftat det som den tror.
Men svaret på frågan dröjer är det verkligen rätt kille?

Och när det fastställs vem det är så är det så att namnet kommer ut.
Körd för alltid kanske inte är rätt vi vet ju inte vad som hänt här än.
Och det kanske visar sig att det är dråp eller annat då det klarnar.
Citera
2011-07-15, 01:32
Medlem
rotten_88s avatar
Mycket mord runt biskopsgården, men man kan ju ändå fråga sig huruvida man riskerar att utsättas för brott om man bara är en vanlig boende där?
Är det verkligen ett sånt jävla ghetto?

Jag tvivlar starkt på att gemene hisingsbo riskerar att bli mördad bara sådär.

Citat:
Ursprungligen postat av compcam
vad e poängen med flashback e det att man golar ner en massa folk utan kunskap o att dom flesta gottar sig i skvallrets ekon
undrar??
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in