Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Jag tror problemet inte så mycket är att det inte finns kunnigt och dugligt folk som hänger där, problemet är snarare att man tröttnar på alla idiotfrågor som redan besvarats 10 ggr förut. Jag är övertygad att om några av dom mer kunniga personerna som hänger där skulle sätta sig i ett par dagar och besvara frågor skulle minst 90% av frågorna vara besvarade. Men man lessnar på att se samma jävla korkbollar ställa samma jävla dumskallefrågor om och om igen.....
För övrigt anser jag att forumet borde döpas om till "Allmän datorsupport för den late och korkade som inte klarar av en Googlesökning", för några "Övriga data&IT-diskussioner" var det länge sedan man såg där.
Klarar man inte ens av att använda en sökfunktion utan istället upprepar sig som någon sorts cyber-papegoja så skall man faan inte ha nån hjälp heller!
Alldeles korrekt, jag är skittrött på samma dumma frågor om och om igen, jag svarar då jag vet att svaret kommer bli enkelt nog för frågeställaren så att jag slipper följdfrågor men det är sällan, jag lutar faktiskt åt att antingen styra upp dessa forum rejält eller att ta bort de helt.
Hur man ska styra upp de har jag ingen aning om, hur stoppar man en anhopning av puckon som vägrar läsa stickies eller lära sig använda Google egentligen?!