2011-07-13, 16:37
Bannlyst
Jag känner att jag har bemästrat denna teknik under många fyllor
Genom att helt enkelt hålla skiten inne, skapades av en sorts rädsla när jag va mindre för att spy så jag har i princip lärt mig hur jag håller det inne. Väldigt stolt över detta.

Någon annan som lärt sig detta?
Senast redigerad av Mrintox 2011-07-13 kl. 16:42.
Citera
2011-07-13, 16:39
Medlem
WhySoBorings avatar
Nej, då har man ju den äckliga känslan hela tiden?
Citera
2011-07-13, 16:41
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoBoring
Nej, på en fylla vet jag att den går över, man tar sig lugnt lite och sen äre fullt fillibaba igen.
Men spyr jag, då är kvällen förstörd..
Citera
2011-07-13, 16:41
Bannlyst
Jo vid magsjuka/Diverse helveten är det värre. Men vid fylla går det. försvinner efter 5 min oftast

Citat:
Citera
2011-07-13, 16:42
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Nej, på en fylla vet jag att den går över, man tar sig lugnt lite och sen äre fullt fillibaba igen.
Men spyr jag, då är kvällen förstörd..

Magsjuka då?
Citera
2011-07-13, 16:43
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Magsjuka då?
Det var sålängesen jag var magsjuk men jag tror det är som du säger, just let it out..
Citera
2011-07-13, 16:43
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Det var sålängesen jag var magsjuk men jag tror det är som du säger, just let it out..

Jo då känns det bra efter
Citera
2011-07-13, 16:48
Medlem
Julmurres avatar
Själv kör jag precis tvärtom.

Så fort jag känner att jag börjar må riktigt dåligt när jag är sjuk eller är för full, så kör jag ner fingrarna i halsen och tömmer magen på innehåll. 2-5 minuters lidande sen är det klart och jag mår prima igen.

Denna metod har jag väl använt de senaste 5 åren och tycker inte alls att spy är lika äckligt längre.
Självklart är det äckligt, men i jämförelse med lidandet det besparar när man exempelvis skall gå till sängs, sluter ögonen och allting bara snurrar. När man inte kan fästa blicken på en punkt och det känns som du åker formel1-bil, den känslan byter jag ut när som mot att spy, alla timmar på dygnet.

När var senaste gången du kräktes egentligen?

Jag vill nämligen lova dig att om du skulle tillåta dig att spy skulle du bespara dig onödigt lidande.
Citera
2011-07-13, 16:51
Medlem
WhySoBorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmurre
Själv kör jag precis tvärtom.

Så fort jag känner att jag börjar må riktigt dåligt när jag är sjuk eller är för full, så kör jag ner fingrarna i halsen och tömmer magen på innehåll. 2-5 minuters lidande sen är det klart och jag mår prima igen.

Denna metod har jag väl använt de senaste 5 åren och tycker inte alls att spy är lika äckligt längre.
Självklart är det äckligt, men i jämförelse med lidandet det besparar när man exempelvis skall gå till sängs, sluter ögonen och allting bara snurrar. När man inte kan fästa blicken på en punkt och det känns som du åker formel1-bil, den känslan byter jag ut när som mot att spy, alla timmar på dygnet.

När var senaste gången du kräktes egentligen?

Jag vill nämligen lova dig att om du skulle tillåta dig att spy skulle du bespara dig onödigt lidande.

Bra att du går på magkänslan.
Citera
2011-07-13, 16:51
Medlem
TheKickss avatar
Om kroppen vill spy så låt den spy. Den vill ju det av en anledning...
Citera
2011-07-13, 16:52
Bannlyst
Förstår vad du menar. I vissa situationer är det mer värt att spy ja... Men att springa å spy på en fest/tillställning är ibland inte så populärt. Så därför brukar jag bara sitta å må dåligt haha. Men ja som du säger hemma så kanske man sliter ner fingrarna.
Citera
2011-07-13, 16:53
Bannlyst
Händer också ibland att man inte vill bli av med det som finns i magen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in