Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAndersson
Du mste tillhra de f som verkligen lskar dina barn mer n du avskyr exet. Ger du henne inget att strida om kan det inte bli ngot brk, och framfr allt verkar du ha bestmt dig fr att fortstta vara far till dina barn och stta dem i frsta rummet! Inte helt vanligt men vldigt bra av dig!
tack, det r ingen som har sagt det t mig
de flesta knde jag kalla handen ifrn nr jag gick igenom denna livskris, s r det att vara man, och de som gav rd, gjorde alltid det frn hften och vill att jag skulle kriga och behandla henne som skit
s till slut brjade jag ana att den rtta vgen var helt tvrtom, att verkligen frga vad r det viktigaste, och sen fll allt logiskt ut frn det
inte vill jag vl kriga och skada mina barns mamma! d skadar jag mina barn ocks!
nr jag vl hade tnkt ut mitt "svar", s knde jag enorm lttnad, och visst att det var rtt svar till 100%, efter detta flyttade hon inte med barnen 50 mil till hennes hemtrakter,
jag fick tnka ut det sjlv, som man r man inget vrd i en sn situation, och min egna familj sg mig nu som ett totalt failure
men den lektionen hade jag lrt mig tidigt, s drfr s gjorde jag som jag sjlv verkligen ville och tnkte, jag misstrdde min slkt, mina vnner
never mind, allt r bra nu