Citat:
Ursprungligen postat av Josephinex
Hjälp, Har ni några onani tips för en kvinna? Är ganska ny på att onanera och har inte kunnat få orgasm. Försökt i ett år nu men det verkar inte funka.
Är ganska otålig av mig så vill helst inte ha tips såsom pröva dig fram för att jag har prövat mig fram i ett år nu
Är en sån person som helst vill ha typ steg för steg instruktioner. Hur gör ni för att komma?
Och jag tycker det är sjukt skönt att rikta duschstrålen mot klittan men jag kommer inte då heller. Hjälp mig

Jag fick min forsta orgasm i borjan av mellanstadiet (och det var nagot jag styrde upp dagligen, garna flera ganger, sa jag vill pasta att jag har en hel del att komma med.)
Thaipan's 'fa en galen orgasm'-tutorial for damer:
1. Kann ingen press, tank bara att du ska ha en riktigt nice stund med dig sjalv. Riktigt riktigt nice.
2. Se till att bli riktigt kat. Du vet bast vad som gor dig kat, och vad som gor en upphetsad forandras fruktansvart mycket for varje gang man har sex (med sig sjalv eller nagon annan).. Var oppen, kolla pa porr, las snuskiga noveller, whatever that rocks your world. Se bara till att bli riktigt riktigt kat.
3. En bra grej kan vara att smeka sig sjalv, borja med att smeka dig sjalv utanfor trosorna forsiktigt. Da undviker man att trycka for hart eftersom tyget ar i vagen. Prova med flera fingrar, prova att rora dig sjalv med "'platt hand' liksom sa du kommer at mycket utan att trycka pa en och samma punk, man blir valdigt valstimulerad. Pekfinger kor jag personligen aldrig pa, blir helt fel och jag utsatter aldrig tjejer jag har sex med for bara ett pekfinger.
4. Fortsatt smeka sa du kanner att det ar riktigt skont och vill ha mer. Stimulera brosten med din andra hand samtidigt.. nar du kanner att du inte kan vanta langre sa dra av trosorna och fortsatt smeka dig sjalv. Vad som hjalper mig ordentligt ar som sagt att stimulera brosten samtidigt, eller stoppa en dildo i mig och massera 'framre' delen i mig, man kommer at en riktigt kanslig punkt darinne.. (har du ingen dildo sa rekommenderar jag deodorant eller valfritt objekt format likt en kuk som du trar en kondom pa..) Om du ar duktig pa att gora tva saker samtidigt kan du ocksa smeka dig sjalv och fingra dig sjalv samtidigt. Viktigt ar att nar du har nagot i dig sa spann med fittmuslerna och kann efter hur det kanns som skonast. For min del ar det basta laget riktigt sarade ben, rumpan i vadret/mycket skvank, rak rygg och att jag samverkar med rytmen jag uppnar genom riktigt skon onani.
5. Om du faktiskt slappnat av och tar dig tiden och foljt mina punkter, lyssnat pa din kropp och bara kort pa sa har du forr eller senare uppnatt en skon orgasm.