2011-07-12, 02:53
Medlem
Av någon fullständigt irationell anledning handlar jag inte RCs längre, och har inte gjort på flera år.
Förut brukade jag testa nya RCs. Sa marknaden Blue Mystic 3 så sa jag MUMS, sa marknaden Methylon så blev det mjau. Nu har jag inte handlat en RC på flera år, utan egentlig anledning.

Ibland har jag t.ex letat/väntat på svamp. Det finns ingen direkt anledning till att inte köpa 4-HO-MET men det blir liksom inte av. Om jag kan äta ecstacy, dra tjack o.sv som köpts på gatan kan jag ta 30 mg 4-HO-MET, det är med största sannolikhet inte i närheten så farligt.

Öht är det ändå så att nya substanser är jag inte så sugen på att testa, mefedronet och fenazepamet har jag fått tag på via vänner men annars har jag inte testat någonting nytt.

Vilka nya droger har jag missat/vad är på gång?
Är det bara jag som slutat handla RCs utan egentlig baktanke?

En eventuell förklarning kan vara att jag knarkar mindre, och de gånger per år jag paserar cannabis kan räknas på fingrarna.
Citera
2011-07-12, 03:13
Medlem
Bongmons avatar
Du har inte missat mycket. 4-ho-met är ju bland de största nu. Mefedron och metylone var bäst på CS sidan, sen dess har jag bara sett 4-fa (4-fluoroamfetamin) och 4-fma (4-flourometamfetamin) som kan mäta sig någorlunda. Ska tydligen finnas en 4-fc (4-fluorokokain) också, men ingen här värkar ha testat. (Testat dom 2 förstnämda,)

4-mec är det stora nu, suger hästpung enligt mig. Sen finns etylone också, ingen vidare rushsubstans. Det är mest sämre versioner av mephedrone (inte testat just denna men enligt vad jag förstått) och metylone (testat).

MXE är en ketaminliknande hallucinogen som är stor tillsammans med 4-ho-met (inte testat mxe).

I opioidväg var väl krypton stor, och ODT (ämnet i) är väl enda RC opioid jag stött på, men de slutade tillverka krypton så vanligt kratom är väl det enda att tillgå nu, och det suger hästpung.

Men jag är inte nån storhandlare av RC´s utan glider mest med på vad en polare inskaffar.
Utom för krypton då som jag storhandlade. 4-fma har jag testar vid ett flertal tillfällen och 4-mec några gånger.
Citera
2011-07-12, 03:19
Medlem
Krypton har jag fan glömt. Det var det bra drag i... Men det var lite väl tungt tyckte jag efter några påsar. Läskigt skönt att ligga i sängen bäbng och hög på krypton, men vad är det för jävla liv? Krypton var förövrigt också något jag stötte på IRL. :-D

4-FA hade jag gärna testat. Verkar inte farligt, prövat och allmänt nice. Finns det öht nu?
4-MEC verkar vara riktigt smutsigt.
Senast redigerad av AdobeSlats 2011-07-12 kl. 03:21.
Citera
2011-07-12, 03:41
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdobeSlats
Krypton har jag fan glömt. Det var det bra drag i... Men det var lite väl tungt tyckte jag efter några påsar. Läskigt skönt att ligga i sängen bäbng och hög på krypton, men vad är det för jävla liv? Krypton var förövrigt också något jag stötte på IRL. :-D

4-FA hade jag gärna testat. Verkar inte farligt, prövat och allmänt nice. Finns det öht nu?

Vet inte om 4-fa finns på marknaden, 4-fma finns inrikes har jag för mig. ODT som avr i krypton var tydligen 200gånge starkare än morfin.

Och jag tycker också 4-mec verkar smutsigt för dom som hållt på mycket, Kan inte förstå varför man väljer det framför någon som helst CSdrog. Men det är väl för att det är smålikt mephedrone kanske.

Edit: Kom på nu att jag läste (tror jag) att någon som sållt 4-fa åkte fast för narkotikaförsäljning pga att det är för likt amfetamin.
Senast redigerad av Bongmon 2011-07-12 kl. 04:00.
Citera
2011-07-12, 12:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

4-FA finns inom EU.
Citera
2011-07-12, 13:17
Medlem
heyys avatar
Citat:
Av någon fullständigt irationell anledning handlar jag inte RCs längre, och har inte gjort på flera år.
Förut brukade jag testa nya RCs. Sa marknaden Blue Mystic 3 så sa jag MUMS, sa marknaden Methylon så blev det mjau. Nu har jag inte handlat en RC på flera år, utan egentlig anledning.

Ibland har jag t.ex letat/väntat på svamp. Det finns ingen direkt anledning till att inte köpa 4-HO-MET men det blir liksom inte av. Om jag kan äta ecstacy, dra tjack o.sv som köpts på gatan kan jag ta 30 mg 4-HO-MET, det är med största sannolikhet inte i närheten så farligt.

Öht är det ändå så att nya substanser är jag inte så sugen på att testa, mefedronet och fenazepamet har jag fått tag på via vänner men annars har jag inte testat någonting nytt.

Vilka nya droger har jag missat/vad är på gång?
Är det bara jag som slutat handla RCs utan egentlig baktanke?

En eventuell förklarning kan vara att jag knarkar mindre, och de gånger per år jag paserar cannabis kan räknas på fingrarna.

ser ingen anledning till att 'gambla', med livet som insats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in