Jag är alltså ute efter tips av er gällande det bästa viktnedgångs preparatet.
Jag motionerear en del, går ca 1 tim varannan dag med blandad jogging, och äter normal kost.
Spelar ingen roll om det är dopingklassade preparat eller liknande.
Vill absolut inte ha moraliska svar tex: motionera mer och ät rätt så går du ner i vikt, det fattar väll jag med, men vill ha en genväg, genvägar finns för att kunna ta.
Letar efter något jag med, liknande BurnEx eller något.
19 år 182 cm 97 kg hockeyspelare. Vill väga runt 87-89 kilo. Gymmar varje vardag från och med senaste veckorna. Det har dock inte givit mig något viktminskning, bara att jag har blivit starkare.
Såldes ett preparat för några år sen som tydligen var rätt effektivt, var egentligen ett sorts myrgift men det smälte iaf bort fettet från kroppen på ett effektivt sätt. dock var det livsfarligt och efter en hel del dödsfall så totalförbjöds det. det kunde du ju tagit annars. nu får du nog nöja dig med T3.
Störtlöjlig tråd. Du har ingen aning om hur man går ner i vikt. Annars hade du inte frågat om genvägar. Det tar inte ens lång tid ifall du vill ta tag i ditt liv för att fixa till kroppen på laglig väg. Tills vintern har du nått ditt mål om du äter rätt.
Käka clenbuterol, Zyzz gjorde det och kolla vilken kropp han fick. Men han tog steroider också. Du säger genvägar, men de finns inte i sådan stor grad som du tror. Fettsugning kan du göra, den enda genvägen i mina ögon, att ta steroider låter omständligt i min mening, olagligt också.