Citat:
Hej flashback-tjejer (jag vänder mig främst till er med den här tråden). Min flickvän kan inte onanera. Hon har försökt vid flera tillfällen, med och utan mig, men även om hon börjar plaskvåt slutar hon vara kåt nästan samma sekund som hon rör vid sin fitta (om inte jag är inuti henne).
Finns det någon här som haft samma svårigheter med att onanera, eller någon som har något tips på hur hon kan lära sig? Har jag fel som tror att sex kommer bli bättre för henne om hon lär sig det? Vi är båda nöjda med vårt sexliv nu, vi testar ofta på nya saker, men det känns ändå ofta (för mig) som att hon missar något stort, och jag vill ge henne det.
Jag har själv samma problem som din flickvän. Kan vara hur kåt som helst men svalnar väldigt snabbt om jag rör mig själv. Det jobbigaste med det är att det blir obehagligt och näst intill gör ont om jag fortsätter. Jag har en väldigt känslig klitoris också vilket påverkar en hel del, behöver massor med annan stimulans och uppkåtning innan det blir skönt att smeka knappen. Det gör det svårt att njuta av onani eftersom jag aldrig behåller kåtheten tills jag faktiskt kan smeka klitoris. Kanske har din flickvän också en känslig klitoris?
Har inga egna råd att ge men tycker att det som Filling säger är väldigt bra tips (även det som Siaso säger). Få henne att njuta utan krav på sex och låt henne smeka sig själv korta stunder under tiden, hjälp henne att hålla sig kåt med smekningar och kyssar.