Hej, under cirka 3-4 års tid har jag hört ett plinkade lite då och då i windows, för dom som har använt MIRC låter det ungefär som grundinställningen när man får ett PM/query fast snabbare och mycket lägre.
För er som inte vet hur det låter, så tänk er den ljusaste tangenten på ett piano som låter extremsnabbt och lågt.
Börjar fan tro att jag är galen, kan säga dom programmen som oftast är på ifall det skulle vara något av dom.
Hej, under cirka 3-4 års tid har jag hört ett plinkade lite då och då i windows, för dom som har använt MIRC låter det ungefär som grundinställningen när man får ett PM/query fast snabbare och mycket lägre.
För er som inte vet hur det låter, så tänk er den ljusaste tangenten på ett piano som låter extremsnabbt och lågt.
Börjar fan tro att jag är galen, kan säga dom programmen som oftast är på ifall det skulle vara något av dom.
FF
U-Torrent
VLC
MSN
Galen bara för du hör ett plingande? Hör du den bara när du sitter vid datorn så är det med stor sannolikt bara datorn och inte du.
Ibland hör jag den jävla skypesignalen när ingen ringer, slutar höra den först när jag ser att ingen ringer. Inbillar mig ljuden ibland, men bara vid datorn
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!