2011-07-10, 14:20
Medlem
Ja alltså allt började med en puff på facebook, jag visste vem han va men hade aldrig haft pratat med han, det urartade i ett puff-krig, tills att jag tillslut skickade ett medd och sa hej. Vi snackade lite, men han drygar sig, han frågar något jag svarar och så hör han inte av sig på två dagar och då frågar han nått helt random, inga smileys. För ett par dagar sen så träffades vi tillslut och vi hade det trevligt och va inte alls så stelt som jag trodde det skulle vara, och han tog ju lite fysisk kontakt och så. Men nu har han inte hört av sig sen dess... Jag blir ju helt förvirrad, hur ska jag tolka detta?
Citera
2011-07-10, 14:24
Medlem
Du ska inte tolka någonting. Flyt med i det bara, för det gör han. Om du känner för att skriva till honom - skriv.
Du lär ju märka efter ett tag om han inte är intresserad, och då är det bara till att skita i det.

sluta överanalysera!
Citera
2011-07-10, 14:25
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Han har andra saker för sig?
Citera
2011-07-10, 14:29
Bannlyst
Haha, din lilla fjortis.
Citera
2011-07-10, 14:36
Medlem
Jack.Dogs avatar
Det låter ju sannerligen som ett mycket väsentligt problem, men får man fråga vad problemet är egentligen?
Citera
2011-07-10, 14:37
Medlem
Nja, är bara ovan vid situationer som dem här. De flesta killar brukar ju vara trevliga om dem vill fortsätta ha kontakt med en, om dem inte vill ha det så brukar dem ju vara dryga men inte fortsätta vara den som tar kontakt.
Antar att jag hamnat i nått sorts spel, så vad är det som gäller då?
Citera
2011-07-10, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Dog
Det låter ju sannerligen som ett mycket väsentligt problem, men får man fråga vad problemet är egentligen?
Problemet är att jag vill veta vad det är han vill, och jag har redan frågat honom det. Han säge att det är roligt att lära känna folk bara.
Vill veta vad det är han vill så jag vet hur jag ska agera utifrån det.
Citera
2011-07-10, 14:49
Medlem
Truffs avatar
Han är kanske själv nojjig över situationen helt enkelt ?
Citera
2011-07-10, 17:09
Medlem
TheKickss avatar
Låter som ett spel, ett enligt mig väldigt löjligt spel. Vill du prata med honom så skriv, vill du träffa honom så säg det. Och vill du att han ska sluta fjanta sig så säg åt honom att sluta spela.
Citera
2011-07-10, 19:14
Medlem
mindthegaps avatar
Min chansning är att du är lite bakom flötet och att han enbart vill ligga med dig, dock inte så pass mycket att han orkar ödsla tid på dig varje dag.

"det urartade i ett puff-krig"
Citera
2011-07-10, 20:50
Medlem
Varför har du i köket tillgång till en dator?
Citera
2011-07-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filosofkungen
Varför har du i köket tillgång till en dator?
Va?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in