Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-11-03, 08:38
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

You gotta love the IT-avdelning.

Sitter med samma problem. Man vill ju inget annat än att bita sädesledarna över de där killarna som tror att de är så jävla elajta. Usch! >.<
Citera
2004-11-03, 09:06
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

You gotta love the IT-avdelning.

Sitter med samma problem. Man vill ju inget annat än att bita sädesledarna över de där killarna som tror att de är så jävla elajta. Usch! >.<
IT-admin/safety-guys på storföretag? Paranoia-figurer. Förföljelsemani av epidemisk natur tycks vara en tjänsteåkomma. Ändå släpper dom upp folk på internet, där all möjlig sk-t bara ligger och väntar på att o-/alt. frivilligt tankas ner av användare. Skicka IT-sherifferna till Bush-administrationen i USA, där passar misstänksamma Echelontyper som kan utveckla KGB-liknande övervakning i sämsta totalitära anda.
Citera
2004-11-03, 09:24
Medlem
jrosens avatar
Då håller vi oss till topic!
Det kan finnas ngn som vill ha chansen att berätta en ev lösning.

/MODERATOR
Citera
2004-11-03, 16:20
Medlem
Nu funkar det för mig iaf. Trots att ja inte gjort något.
Citera
2004-11-15, 17:30
Medlem
FetFulElaks avatar
Jaha okej.. Detta var den senaste tråden så jag hakar på. Är det bara jag som tycker att FB går trögt och sengt? Stannar upp mitt i laddning av sida och grejar? Och ja: andra sidor funkar som de ska. Ny server vore något?? Någon mer som känner igen sig??
Citera
2004-11-15, 17:32
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jaha okej.. Detta var den senaste tråden så jag hakar på. Är det bara jag som tycker att FB går trögt och sengt? Stannar upp mitt i laddning av sida och grejar? Och ja: andra sidor funkar som de ska. Ny server vore något?? Någon mer som känner igen sig??
Totalt tokmissat tråden som Admin postade för ngn timme sen?? Att dom skall byta server/lina? Så en bra sökning kan du ju inte ha gjort...
Citera
2004-11-15, 17:35
Medlem
FetFulElaks avatar
Höh.. japp. Missat. Sökte på "flashback långsamt". Testa själv, för någon sån tråd fick jag inte upp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in