2004-11-02, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
när imovanen bryts ner kommer bismaken av galla (och eftersom jag spyr 1-5ggr om dagen tror jag att jag vet hur galla smakar ; )) sedan att vissa klarar sig undan denna bismak: kul för er. nej stilnoct är det som gäller!

StilnoctStilnoctStilnoctStilnoctStilnoctStilnoctSt ilnoctStilnoctStilnoct

Zopiklon låter som nåt man använde under andra världskrigen, så imovanetorsk blir jag aldrig. Men stilnoctgädda... Ni anar inte vad som sker i vassen efter två noccar!

.. inte jag heller förresten, för det glömmer jag till dan därpå. Men jag nyser alltid av dem! Gör ni det oxå?
Citera
2004-11-02, 22:44
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
.. inte jag heller förresten, för det glömmer jag till dan därpå. Men jag nyser alltid av dem! Gör ni det oxå?
visst glömmer man MEN man vet ändå djup där inne att det som skedde under påverkan var possitivt, upplysande och bra! och nej jag nyser ej av stilnoct, däremot hallusinerar jag vilt!
Citera
2004-11-02, 22:47
Medlem
flowss avatar
Citat:
visst glömmer man MEN man vet ändå djup där inne att det som skedde under påverkan var possitivt, upplysande och bra! och nej jag nyser ej av stilnoct, däremot hallusinerar jag vilt!

Kommer du ihåg att du hallucinerat då?

Vilka droger har du testat/använt ÄlskaMig?
Citera
2004-11-02, 22:57
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Kommer du ihåg att du hallucinerat då?

Vilka droger har du testat/använt ÄlskaMig?
ja lite grann, resten får jag berättat för mig och får då ett rejält garv. tror jag skrivit detta i ngn annan tråd också men vi tar det igen. taffasade på min polare när vi var på semester, hon bad mig sluta jag flög upp ur sängen och skrek "men jag är ju så ensam!" så fick jag fortsätta taffsa. samma polare samma semester: jag inbillar mig att jag är en säl och ålar mig upp på henne och bestämmer mig för att där ska jag sova, hon var min sälpartner hade jag sagt och sälar sov minsann på varandra! : D samma stackars polare igen: efter ca 100mg stilnoct hoppas jag in och ur ur badkarent hela natten medan jag mantrar hygienhygienhygien. när jag väl efter 5 bad anser mig vara ren nog förklarar jag för henne att "nu har jag lär dem att sminka sig, vilken tur" obs det var bara vi två på rummet.... hehe jaja blabla

droger: e, amf, hash, maja
medikament: så gott som alla benzo, sömnmedel, schizopiller, parkinsonmedicin (koma slutade det i), kodein, värktabletter av alla slag, antihistaminer, morfin
säker annat med detta är vad jag minns.

EDIT: inget är bättre än stilnoct!
Citera
2004-11-02, 23:00
Bannlyst
Citat:
medikament: så gott som alla benzo, sömnmedel, schizopiller, parkinsonmedicin (koma slutade det i), kodein, värktabletter av alla slag, antihistaminer, morfin

Oj. Öh, då har du inget kvar att prova, möjligen utom att snorta asbest då? Hur gammal är du? *nyfiken* *chockad oxå*
Citera
2004-11-02, 23:02
Medlem
flowss avatar
Citat:
ja lite grann, resten får jag berättat för mig och får då ett rejält garv. tror jag skrivit detta i ngn annan tråd också men vi tar det igen. taffasade på min polare när vi var på semester, hon bad mig sluta jag flög upp ur sängen och skrek "men jag är ju så ensam!" så fick jag fortsätta taffsa. samma polare samma semester: jag inbillar mig att jag är en säl och ålar mig upp på henne och bestämmer mig för att där ska jag sova, hon var min sälpartner hade jag sagt och sälar sov minsann på varandra! : D samma stackars polare igen: efter ca 100mg stilnoct hoppas jag in och ur ur badkarent hela natten medan jag mantrar hygienhygienhygien. när jag väl efter 5 bad anser mig vara ren nog förklarar jag för henne att "nu har jag lär dem att sminka sig, vilken tur" obs det var bara vi två på rummet.... hehe jaja blabla

Med risk för att glida OT: har du funderat på svamp/lsd? vad gillade du e o så? borde inte det vara trevligare då man kommer ihåg hur "underbart" det var.. kanske bäst om du svarar pm
Citera
2004-11-02, 23:39
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Oj. Öh, då har du inget kvar att prova, möjligen utom att snorta asbest då? Hur gammal är du? *nyfiken* *chockad oxå*
för gammal för att trilla så mkt piller som jag gör. 21.
Citera
2004-11-02, 23:40
Medlem
imovane - utdöende släkte?

en snabb koll runt om nätet visar ju att de flesta har imovane out-of-stock. eller svindyrt. intresset för zopiclone verkar ha gått ner i källaren?
Citera
2004-11-02, 23:41
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spcer
en snabb koll runt om nätet visar ju att de flesta har imovane out-of-stock. eller svindyrt. intresset för zopiclone verkar ha gått ner i källaren?

Eller tvärtom?
Citera
2004-11-03, 01:16
Bannlyst
FUCK!

Fin början va..?

Imovane är en klockren sömntablett, Tyvärr jämför många här sömntabletter med LSD. Vill man bli trippad utan räddning, ensam utan bysitter.... -ja, då så är man så smart att man överdoserar stilnoct och imovane och gärna tillsätter alco till det!????

Vad faaaen säger jag. Vill man trippa och må bra så är det bättre att knarka svamp eller LSD nån gång i månaden.

Det är på kombinationen "sömntabletter/alko" man testar vingarna från Kaknästornet!!!

PÅ syra/svamp/E + det mesta, vet du vad du gör på fyllan.... 25Mg Stilnoct plus ett par stora stark. Ja, det är dem man läser om i tidningen.....
Citera
2004-11-03, 02:15
Medlem
Unbalanceds avatar
Om jag är ute efter hallucinationer, kan man kalla det så.. synförvrängningar utav mediciner så tar jag Stilnoct i mängder utav mg .

Imovane däremot sooover jag gött på, inget piller jag flummar till på iaf .
Har enbart väldigt dåliga erfarenheter utav Imovane + Alkohol, har skämt ut mig, blivit hatad, skadat mig & andra för mycket ..
Nej, dom sover jag bara på .
Citera
2004-11-03, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starkpåknark
Vad faaaen säger jag. Vill man trippa och må bra så är det bättre att knarka svamp eller LSD nån gång i månaden.

Håller helt med. Tycker det i allmänna drag verkar vara ganska tragiska människor som har en förkärlek för sömntabletter...

MVH/ M.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in