Citat:
Ursprungligen postat av Kohhll
Hur fixar man hjärnröntken då? Kan verkligen inte säga att jag har boffat, har precis avslutat en socutredning och om de hittar hjärnskador kan de väl ändå inte fixa det? :-P har rysningar efter det, ont i magen och så känns det typ tvärkonstigt i halsen på mig, som om halsstrupen har smalnat, någon som vet om detta är farligt eller om det går över? Jag har iaf bestämt mig för att sluta, är grymt äcklad!
Folk tror det e skitsvårt få det. MEn tricket är om du har en andledning så SKA du få det.
Så här enkelt va det för mig, ja gick till vårdcentrlen berättade till hon där hur mkt ja knarkat i alla år, men även speciellt under tidigare åren boffat mkt, och va rädd för min hjärna skulle va skadad. Bad henne skicka en remiss för hjärnröntgen.
Hennes svar va att det inte var några problem, så det gjorde hon, ngn vecka efter fick jag tiden till röntgen, gick dit och inget var skadat MEN då kunde dom ej se halterna av serotonin å dopamin etc som ja vet är fucked up i mitt huvud MEN det var ingen skada av boffningarna etc så det va ju alltid ngt.