Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-09, 17:36
Medlem
Hur farligt är det att boffa glade (glejda)?
Jag har hållt på med det ganska länge, har en kompis som känner 2 som har dött av det och har hört att BUTANGASEN kan förlama lungorna, idag när jag "glejdade" blev jag äcklad, tripparna vände, inte alls skönt. Först får jag hallicar o tror att någon står o spyr ner hela mig och sedan att mitt spott blir till massa myror typ o kryper över hela mig, har fortfarandra kvar rysningar :S vad är det sopm händer? Och hur farligt är det att boffa glade?
Citera
2011-07-09, 17:39
Medlem
Venditas avatar
Jadu, hela din hjärna verkar redan ha smält bort (Så som den gör när man gladear) så du kan nog gott fortsätta
Citera
2011-07-09, 17:42
Medlem
mckenna23s avatar
redan att bara boffa later ganska laskigt
Citera
2011-07-09, 17:49
Medlem
Fimp1s avatar
sluta med det ett tips bara du blir helt bränd av att boffa....
Skit i gasen och håll dig till röka/alkohol.
Citera
2011-07-09, 17:54
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Det beror på. Finns många som boffat och ej fått skador alls, finns dom som kört en eller få ggr och dött/fått livshotande skador som tex blivit braindead pples.

Jag har inte räkningen på hur mkt ja boffade förr i tiden, men det var ju mkt butangas, även besin hälld i strumpa men även Glade.

Glade va skönast men butangas va bekvämast å boffa.

Jag tyckte jag hörde ngn konstig röst varje gång typ ja boffade, men visst det är riskfyllt och ska du ta ngt - ta riktiga grejer.

(Jag har t om tagit hjärnröntgen för kolla ev hjärndskador men hade ej fått några så haft tur kanske)
Citera
2011-07-09, 17:56
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimp1
sluta med det ett tips bara du blir helt bränd av att boffa....
Skit i gasen och håll dig till röka/alkohol.
alkohol e rävgift. röka e prima.
(bäst e opiaterna)
Citera
2011-07-12, 00:51
Medlem
Hur fixar man hjärnröntken då? Kan verkligen inte säga att jag har boffat, har precis avslutat en socutredning och om de hittar hjärnskador kan de väl ändå inte fixa det? :-P har rysningar efter det, ont i magen och så känns det typ tvärkonstigt i halsen på mig, som om halsstrupen har smalnat, någon som vet om detta är farligt eller om det går över? Jag har iaf bestämt mig för att sluta, är grymt äcklad!
Citera
2011-07-12, 21:34
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kohhll
Hur fixar man hjärnröntken då? Kan verkligen inte säga att jag har boffat, har precis avslutat en socutredning och om de hittar hjärnskador kan de väl ändå inte fixa det? :-P har rysningar efter det, ont i magen och så känns det typ tvärkonstigt i halsen på mig, som om halsstrupen har smalnat, någon som vet om detta är farligt eller om det går över? Jag har iaf bestämt mig för att sluta, är grymt äcklad!
Folk tror det e skitsvårt få det. MEn tricket är om du har en andledning så SKA du få det.
Så här enkelt va det för mig, ja gick till vårdcentrlen berättade till hon där hur mkt ja knarkat i alla år, men även speciellt under tidigare åren boffat mkt, och va rädd för min hjärna skulle va skadad. Bad henne skicka en remiss för hjärnröntgen.

Hennes svar va att det inte var några problem, så det gjorde hon, ngn vecka efter fick jag tiden till röntgen, gick dit och inget var skadat MEN då kunde dom ej se halterna av serotonin å dopamin etc som ja vet är fucked up i mitt huvud MEN det var ingen skada av boffningarna etc så det va ju alltid ngt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in