2011-07-09, 12:17
Medlem
Aviarts avatar
http://www.topstreetwear.com/se

Någon som har erfarenheter av denna sidan, beställt kanske? Pålitliga och snabba?

Dom har ju rätt schyssta kläder. Blev sugen på att beställa men ville höra om någon har gjort det här?
Citera
2011-07-09, 12:19
Bannlyst
Många negrer och 12 åringar går runt med dessa kläder.
Citera
2011-07-09, 12:30
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Många negrer och 12 åringar går runt med dessa kläder.

Noterar detta och lägger till arkivet. För att klargöra, ni som gillar dessa kläder och bär dom samma. Har ni några erfarenheter ifrån denna sidan?
Citera
2011-07-09, 12:36
Medlem
j1nxs avatar
Svarar inte på din fråga nu men måste hålla med om att det är mycket negrer och hobby negrer som går runt i deras kläder och gör reklam för deras jävla wannabe gangsta kläder...
Citera
2011-07-09, 12:38
Medlem
roflcakes avatar
Har köpt där flera gånger dock ångrar jag det nu.... paketet kom mellan 1-2 dagar efter jag beställt (beroende på vilken tid jag beställde). Märkte oxå att när dem har såkallad "rea" så höjer dem priset på plagget så att dem sedan kan sänka den MED OTROLIGA 50%...
Citera
2011-07-09, 12:47
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcake
Har köpt där flera gånger dock ångrar jag det nu.... paketet kom mellan 1-2 dagar efter jag beställt (beroende på vilken tid jag beställde). Märkte oxå att när dem har såkallad "rea" så höjer dem priset på plagget så att dem sedan kan sänka den MED OTROLIGA 50%...
Och när då säger så kallad ''rea'' tror du inte alla andra affärer gör så..? herregud. Klart som fan att alla butiker gör så för att locka kunder
Citera
2011-07-09, 12:52
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Svarar inte på din fråga nu men måste hålla med om att det är mycket negrer och hobby negrer som går runt i deras kläder och gör reklam för deras jävla wannabe gangsta kläder...

Jag gillar klädstilen och skiter fullständigt i om det är en stil som är utbredd hos gula bruna gröna eller blåa. Ungefär som att säga att en nogger ska ge fan i att klä sig i Abercrombie eller en Asiat inte får ha kängor och rakat huvud.

Citat:

Pris och så är inte det viktigaste bara man får kvalitet på kläderna. Hur upplever du kvallen på det du beställde?
Citera
2011-07-09, 12:59
Medlem
har beställt där ifrån ett antal gånger och är nöjd, bra kvalitet, marken o sånt på tshirts ramlar inte sönder i tvätten. Sen snabba på att leverera, jag har fått vänta 5 dagar som längst på det en gång.
Citera
2011-07-09, 13:04
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TickyTock
har beställt där ifrån ett antal gånger och är nöjd, bra kvalitet, marken o sånt på tshirts ramlar inte sönder i tvätten. Sen snabba på att leverera, jag har fått vänta 5 dagar som längst på det en gång.

Låter bra. Var just en sån sak som trycken och det som jag var orolig över. Har beställt från andra sidor och dom tischorna pallar typ tre tvättar sen är trycken nästan borta.
Citera
2011-07-16, 22:56
Medlem
roflcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Jag gillar klädstilen och skiter fullständigt i om det är en stil som är utbredd hos gula bruna gröna eller blåa. Ungefär som att säga att en nogger ska ge fan i att klä sig i Abercrombie eller en Asiat inte får ha kängor och rakat huvud.

Pris och så är inte det viktigaste bara man får kvalitet på kläderna. Hur upplever du kvallen på det du beställde?

Det var bra väldigt bra kvalité på kläderna, dock om du köper svarta plagg så undvik solen för dem blir bruna då.
Citera
2011-07-16, 23:00
Medlem
Det är en seriös sida som säljer äkta kläder, de har även en butik i bl.a. Stockholm.
Citera
2011-07-16, 23:01
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Det var bra väldigt bra kvalité på kläderna, dock om du köper svarta plagg så undvik solen för dem blir bruna då.

Hah! Bra skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in