Citat:
Ursprungligen postat av what
Jag bumpar tråden, inte för att jag förväntar mig att det ska bli av, utan för att jag satt och tänkte på samma idé. Jag brukar ofta titta på Mina citerade inlägg, men allt som oftast är det inga inlägg jag inte läst där. Precis som med PM-notisen hade det varit bekvämt om det fanns en notis för olästa citerade inlägg.
Under tiden jag skrev inlägget kom jag på att en notis för prenumerationer också hade gjort nytta, nu använder jag inte prenumerationsfunktionen, jag har prenumererat på några forum och trådar men aldrig följt upp om något nytt skrivits i dom. Hade jag meddelats tydligare om dom hade jag nog använt det på ett bättre sätt.
Kolla
här.
Det är så att om en notis för citerade inlägg ska införas så kommer förmodligen sökfunktionen balla ur helt eftersom det då för alla inloggade medlemmar ligger ett script som i intervaller eller vid varje klick på en ny länk dessutom gör en sökning på citerade inlägg.
Dessutom ska scriptet jämföra sökresulatet med föregående sökresultat för att avgöra om något hänt.
Du kan själv tänka dig vilken enorm belastning det kommer att bli.
Angående prenumerationer så kan du ju ställa in att få epost vid uppdateringar.