2012-07-15, 01:24
Medlem
Fred-Asps avatar
Skulle ta mig en glad Jamaica med min polare igår kväll efter ett par bärs (okej en jävla massa bärs ). Efter att ha puffat några gånger beslutar jag mig för att gå upp och lägga mig i soffan ( vi körde utanför porten ). På vägen dit ser jag jägerflaskan, som jag beslutar mig att shotta ur. Jag går till min polares kök, drar ner typ fem shotglas, alla går sönder, jag hör massa människor skrika någonting i bakgrunden, jag gissar på att det var typ ''hallå! Vad fan är det med dig?! Vad håller du på med?'' eller nåt sånt. När jag äntligen lyckats tömma typ hela flaskan på bordet och lite i glaset sveper jag den, varpå jag faller bakåt för att rörelsen jag gjorde var så häftig. Jag slår i huvudet i väggen bakom mig. Efter det var allt svart. Jag vaknade i morse på en parkbänk i Rågsved med hakkors och kukar ritade över hela ansiktet och skallen rakad i mitten. Det var lite sådär när jag gled ned till tunnelbanan och jag hör massa människor viska massa elaka saker om mig. Nåja, det var en värdig bestraffning efter att ha förstört så mycket hos polarn. Vilket visade sig vara mer än bara shotglasen, jag hade även ned en och annan tavla i mitt fall. Helt otroligt.
Citera
2012-07-21, 22:06
Medlem
Roxanas avatar
Pratat tyska. Kan dock inte ett ord tyska så det blev mest en massa rappapkalja som lät lite tyskt.

Under en klassisk suparesa till Kanarieöarna gjorde jag det minst lika klassiska misstaget att dricka en massa Malibu och skumpa på tom mage. Dagen efter visar det sig att jag inte bara spytt på golvet utan även uppe på väggarna. Måste ha varit riktiga Exorcistenspyor i typ ... strålformation.
Citera
2012-07-22, 01:15
Medlem
Bolliwollis avatar
Var för ett par år sen när jag skulle hem till en kompis på efterfest tror jag det var , var nyår.
Skulle dit med en kompis från krogen.
Vi tog taxi dit, allting rullade på som det skulle.
Men ett par minuter innan vi var framme så blir jag snor borta.
Från ingenstans, blir så där snor full. Ser inte vägen och känner hur allt i kroppen bara håller på att komma upp genom halsen. Allting snurrar som om man skakade på huvudet.
Vi kommer fram, kompisen kliver ut och jag sitter kvar.
Sitter och stirrar rakt fram som om jag var i trans.
Båda taxichauffören och min kompis försöker få kontakt med mig , sitter där med vid öppna ögon och bara stirrar framåt!
Enda jag svarar är "Ja Ja" lite halv drygt.
Tog dom 15 min att få ut mig ur bilen!
Kan ju lägga till att chauffören körde därifrån JÄVLIGT fort.
Dagen efteråt när jag fick höra detta så kände jag mig som ett rövhål för det var ju för fan morsans kompis som körde taxin!
Citera
2012-07-31, 01:31
Medlem
ArmeCykels avatar
Det var inte jag, men en annan snubbe som jag aldrig har sett förr. Det var i lördags vid 1-tiden på natten och då var jag nykter. Det knackade på min dörr och jag öppnade.

Snubben: Vad gör du här?!
Jag: Jag bor här...
Snubben: Ska du jaga sjöfågel?!
Jag: Jodå, men inte ikväll.
Snubben: *mumlar nåt obegripligt*

Då vände han och gick ut, jag följde efter. Utanför porten tar han tag i min arm och säger: "Shhhh, tyst! Hör du sjöfåglarna? Dom kommer nu!"

Då gick han vidare, men tappade sin tröja när han gick. På tröyan stod den nånting om hockey i Umeå. Jag halvsprang efter honom för att ge tillbaks tröjan.

Jag: HALLÅ!! Du tappade din tröja.
Snubben: Va?
Jag: Du tappade din tröja...
Snubben: Öhhh...Va?

Jag gav honom tröjan, men han slängde den ifrån sig och sprang bort. Tror han blev rädd eller nåt, för vad vet jag inte.

Stackarn var ju helt borta.
Senast redigerad av ArmeCykel 2012-07-31 kl. 01:42.
Citera
2012-08-06, 12:53
Medlem
Jag blir alltid jävligt körkåt på fyllan och de här var när jag va 15 och var på en hemmafest i ett litet samhälle så när folk började gå hem vid 2-3 tiden så kom jag på en grym ide att sno något att åka med.
Då berättade en polare om att det fanns en bondgård i närheten av festen så jag gick dit och började leta efter något att köra med.

De slutar med att jag hittar en lastbil med nycklarna i som fungerade de va en Mercedes något, och full som jag är kör jag därifrån med de, kommer tillbaka till "staden" efter typ 5 min kör genom tomter, brevlådor och upp och ner ur dikerna.

Sen åkte jag tillbaka till huset festen var i och ska hämta 2 polare och han som äger huset står uppe vid vägen där jag kommer med den och säger "kör inte in på min tomt" men nu börjar alkoholen värka ännu mer och jag åker upp på hans uppfart och parkerar (halv krashar i en lyktstolpe, den va stor och ja hade inte ens moppekort) och så snackar ja lite med dom sen så när vi ska ut och köra så har kopplingen eller växelådan rasat.

De var där problemen började.. de var jag och 2st kvar på festen och vi alla var skit packade och klockan var typ halv 4 och de började bli ljust och hans föräldrar skulle komma hem om någon timme och där står vi med en stulen lastbil som inte går att köra..

Dom kom min inte så nyktra polare som bor där på en ide, att lägga en planka mellan hans mammas bil och lastbilen. De gick ju sådär han bakade ut lastbilen på hans gata iaf, men han pajade dörren på deras bil när han bakade, sen bogserade vi bort den till ett dike vid en park. Sen drog vi och åt på max de var fan den godaste hamburgaren i mitt liv.
Citera
2012-08-17, 14:32
Medlem
ronken82s avatar
Låg och rullade runt i sänghalmen med min dåvarande flickvän och blev erbjuden ett blåsjobb, sagt och gjort så började hon suga för pung och fosterland, och det var så himmelskt skönt så jag slappnade av i bokstavligen ALLA muskler i kroppen, inklusive ringmuskeln, varpå det hela resulterade i en brakskit rätt i ansiktet på min sköna :-) .Tacka fan för att hon hade humor iaf. och brast ut i ett gapflabb :-)
Citera
2012-08-19, 01:29
Medlem
EdwardWs avatar
Var på en ordentligt stor fest, och det var folk mest överallt. Det var mörkt ute då jag smög mig runt huset för att pissa på baksidan!

Sagt och gjort, jag ställer mig mot en husvägg och drar fram penis. När urinet börjar forsa så lägger jag märke till att det inte är något vackert porlande ljud, och en hundradels sekund senare hör jag ett svagt suckande.

Till min förskräckelse ser jag hur två personer ligger och verkar vara mitt uppe i en kärleksakt, med mitt urin rinnande längs kläderna. Upp med brallorna och sprang därifrån så fort jag kunde, förhoppningsvis såg de aldrig vem jag var och jag såg inte vilka de var! Men pinsamt som fan vart det!
Citera
2012-08-19, 06:53
Medlem
addicted78s avatar
Skulle testa den där ligga grejen som finns i en annan tråd. Skrev till vad jag trodde var min tjejkompis Anna vilket det inte alls var utan min chef Anna

Jag: Ligga?
Chef: Jag ligger redan i sängen
Jag: Men jag behöver bara doppa in lite av ollonet juh
Chef: Har du inget annat att göra än sextrakassera din arbetsgivare 3 på natten. Det här kommer få påföljder. Mitt kontor kl 9.00 på Måndag
Jag: #klick#
Citera
2012-08-19, 08:02
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addicted78
Skulle testa den där ligga grejen som finns i en annan tråd. Skrev till vad jag trodde var min tjejkompis Anna vilket det inte alls var utan min chef Anna

Jag: Ligga?
Chef: Jag ligger redan i sängen
Jag: Men jag behöver bara doppa in lite av ollonet juh
Chef: Har du inget annat att göra än sextrakassera din arbetsgivare 3 på natten. Det här kommer få påföljder. Mitt kontor kl 9.00 på Måndag
Jag: #klick#

Haha.. vad hände kl 09:00 på måndagen?
Citera
2012-08-20, 08:19
Medlem
addicted78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Haha.. vad hände kl 09:00 på måndagen?

Äsch mest en vänstervriden uppläxning om kvinnors rätt i samhället och att jag bör radera henne ur mobilen och ha en lapp på kylen istället.
Jag förklarade misstaget men hon förklarade att vill man ha kärlek från en kvinna bör man kämpa med det på ett mer respektfullt sätt och med dina förutsättningar lär du få kämpa rejält.

Sedan gav hon mig en folder om alkoholmissbruk och jag lunkade vackert därifrån till bolaget för att stillja min ångest.
Citera
2012-08-27, 21:26
Medlem
Skulle skjutsa hem en polare från stan på cykel efter en jävla fylla, ramlade mitt på gågatan i stan. Vi låg där på marken och skrattade när det kom fram 2 personer och skrattade, varpå den ena tog upp våran cykel och cyklade 4-5 varv runt oss. Blev fruktansvärt chockad, och förbannad av nån anledning så började käfta med dessa 2 personer. Slutade iallafall med att vi fick tillbaka cykeln och cyklade hem. Förstår fortfarande inte vad det var för människor, fruktansvärt "Random Moment".

Edit: Pratade engelska med rysk brytning när jag skällde på dom också, har inte den blekaste aning om varför..
Citera
2012-09-16, 20:30
Medlem
Sarlaccs avatar
Strävar efter att göra medvetna beslut på fyllan.

Under lördagsrusningen i tunnelbanan då alla rör sig mellan olika krogar fick jag den goda idén att dra ned byxorna och trycka rumpan mot glasrutan som blottades för alla druckna glada resenärer. Ja undrar om inte anus lät tangera fönsterrutan tillomed.

Nyligen var jag på en trevlig kryssning. På morgonkvisten spelade jag och min vän lite "enarmad bandit" vilket bara var onödigt. Tänkte att något kul minne man måste man ändå få från denna spelstund. Pissnödig som jag var drog jag ned gylfen och urinerade i vinstfacket på spelmaskinen. Nästkommande spelare fick sig säkert en blöt vinst!

Vid ett av alla onyktra tillfällen tappade jag dock kontrollen och vaknade precis upp hos min nyinflyttade polare. Det var grabbkväll och de hade spelat battlefield och lyssnat på hårdrock. Var sällsynt pissnödig och kunde inte finna toaletten i denna enorma etta. Det var bara till att slå en drill på parkettgolvet. Dröjde inte länge innan tumult uppstod och samtliga hamnade i klinch med mig för att driva ut mig på balkongen med byxorna neddragna och dropparna rinnandes. Pissade glatt på balkongerna nedanför

Kräftskiva hos en kompis exflickvän. Spriten flödade minsann. Det var läge att somna vid bordet. Vaknade sedan av illamående och yrsel och la därmed en härlig spya över bordet Exets farsa var hemma vid tillfället så det var bara till att dra iväg fort som fan.

Värsta händelsen var i ett känt företags sammanhang och nämner därför inget namn på stället. Vi hade i varjefall fri tillgång till dricka i baren, tequila, whisky, cider öl, drinkar allt gratis. Efter att vart uppe på ovanvåningen skulle vi gå ner och jag ramlar nedför trappan framlänges och landar på axeln nere på golvet. Hade kunnat gått riktigt illa. Kunde knappt röra armen på flera veckor efteråt. På hemvägen var allt spegelvänt helt sjukt. Tänkte jag att jag skulle gå norrut så gick jag istället söderut helt sjukt!
Senast redigerad av Sarlacc 2012-09-16 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in