2004-11-02, 00:41
Medlem
Jo, jag läste den klistrade posten, men den förklarar ju bara att det ska vara så.

Kan någon bränna sådär en 20 sekunder på att berätta varför det ska vara så?
2004-11-02, 01:29
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av numpsy
Jo, jag läste den klistrade posten, men den förklarar ju bara att det ska vara så.

VA?

Du menar klipp å klista skiten som alla nybörjare fråga om??
2004-11-02, 01:31
Medlem
Jag har inte heller fattat varför det tekniskt inte fungerar att klicka på länkar. Har bara fattat att det är så.
2004-11-02, 01:40
Medlem
Gnocchis avatar
stör mig oxå ngt förbannat på d
2004-11-02, 01:43
Medlem
Perriss avatar
MUHAHAHAHAHA ni kommer aldrig, aldrig någonsin få veta hemligheten! (jätteotäck alien-röst, sån där med bas i)

/perris
2004-11-02, 01:46
Medlem
Makehastes avatar
Firefox + Jump Link = :smart:
2004-11-02, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
MUHAHAHAHAHA ni kommer aldrig, aldrig någonsin få veta hemligheten! (jätteotäck alien-röst, sån där med bas i)

/perris

Äsch, beställ lite takeaway mat.
2004-11-02, 01:52
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet
Äsch, beställ lite takeaway mat.
Nu ska vi inte va såna, hacka på de ohändiga bara!

Det här med länkarna har väl att göra med juridiska aspekter kan jag tänka. Att man inte ska kunna koppla FB till det som trots allt länkas här ifrån.

/perris
2004-11-02, 02:33
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av numpsy

För två dagar sedan startade någon en liknande tråd. Svaret från supermoderator, vilket fortfarande bör gälla, blev följande:
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1475415&postcount=2

Annars kan du prova att läsa Admins förklaring som finns klistrad f.n. bara två trådar över denna och har rubriken Varför fungerar INTE länkarna, LÄNKFEL?.
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=117747

Kanske dags att någon ansvarig på leave.php förklarar lite kort varför länkarna inte fungerar, då nu ett 20-tal startat trådar i detta ämne.
2004-11-02, 02:38
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert
Annars kan du prova att läsa Admins förklaring som finns klistrad f.n. bara två trådar över denna och har rubriken Varför fungerar INTE länkarna, LÄNKFEL?.
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=117747
Läs om första inlägget så inser du att hon/han läst den klistrade länken men nu var intresserad av anledningen till att admin svarade att "det ska vara så".
2004-11-02, 03:23
Medlem
Det är, som redan nämnts, juridiska aspekter. Av säkerhetsskäl för att slippa bli stämda i onödan.
2004-11-02, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Det är, som redan nämnts, juridiska aspekter. Av säkerhetsskäl för att slippa bli stämda i onödan.

I så fall har jag två förslag:

1) Plita ner den "juridiska aspekten" i det klistrade inlägget, så att fåntrattar som jag själv slipper fråga om det.

2) Fundera på ett alternativ. Tvinga för all del gästanvändare att klippa och klistra, men vore det verkligen helt omöjligt att låta registrerade medlemmar avsäga sig rätten att stämma Flashback pga otäcka länkar? Jag är ingen jurist, men någon liten fras (mitt ibland den där texten vid registreringen som alla scrollar förbi) om att man själv tar fullt ansvar för de länkar man väljer att klicka på borde väl göra susen?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in