2011-07-08, 19:34
Medlem
Då min andra tråd stängdes så startar jag en ny med mer info. De äldre verkar äga små livs i Göteborg medans de yngre snor och har sig. JAg vet inte så mycket om dem. Så jag hoppas ni kan fylla på.

Vad vet ni om dem?
Vad har de gjort?
Citera
2011-07-09, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superstar14
Då min andra tråd stängdes så startar jag en ny med mer info. De äldre verkar äga små livs i Göteborg medans de yngre snor och har sig. JAg vet inte så mycket om dem. Så jag hoppas ni kan fylla på.

Vad vet ni om dem?
Vad har de gjort?

det är en helt vanlig familj som äger lite livsmedelsbutiker skatte betalande och absolut inga organiserade kriminella på något sätt , självklart när en släkt är så stor så finns det en och annan busunge men inget som ens kommer i närhetean av att nämnas i organiserad brottslighets samanhang
Citera
2011-07-10, 19:20
Medlem
Bara snorungar hela bunten.
Citera
2011-07-10, 19:26
Bannlyst
Nu vet jag inte om det är samma familj du snackar om men det satt en kille som heter O**r på Hall för 4 år sen han hette något sånt i efternamn.
Citera
2011-07-31, 02:58
Medlem
Invandrarfamilj där några av de yngre är småkriminella. Dom har inget med Göteborgs organiserade brottslighet att göra. Har en ytlig bekant som vart i konflikt med en av dessa. När denna Simmo insåg att den bekanta till mig hade kontakter inom såväl Red & White Crew och "Naserligan" var han tydligen inte så stöddig längre..
Citera
2011-07-31, 14:54
Medlem
Små kaxiga skitungar. Stor familj men absolut inte farliga. Alla har iq på ~40.
Citera
2017-12-15, 00:38
Medlem
k
Citera
2021-07-26, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ako5
Bara snorungar hela bunten.
Din mamma och din familj e snorungar
Citera
2025-12-06, 13:44
Medlem
NamnlosBarns avatar
Familjen semmo har öppnat en ny restaurang i drottningtorget , Dönerbanken , riktig god kebab 🥙 tyckte faktiskt personalen var bra , märks att dom är hårt arbetande familj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in