• 1
  • 2
2011-07-08, 12:25
Medlem
Tack för era svar!
Hade svarat exakt samma om det inte var min tråd men det är så mycket svårare när det handlar om en själv bara.
Ni har verkligen skrivit exakt det jag oroar mig för, känns som det är dags att gå vidare även om jag egentligen inte vill, man vill alltid hoppas och tro att det kan bli bättre
Har tyvärr gjort samma misstag innan och slösat mer än 2år på en idiot och känns inte så lockande att göra det igen vilket jag troligtvis gör om jag fortsätter träffa honom.
Citera
2011-07-08, 15:24
Medlem
TheBITs avatar
Om ni varit tillsammans någon månad och redan har ett uppehåll är det fan inte en bra signal.
Citera
2011-07-08, 15:44
Medlem
Janne-Taikons avatar
Tror det är dags för dig att ta en paus och sätta dig ner och fundera på vilka saker / situationer du i framtiden ska acceptera eller inte.

Personligen, så har jag haft 0 tolerans på kontakt med ex när jag träffar nån, umgås personen med sitt ex så drar jag, utan undantag, jag tror inte på kompisrelationer mellan ett par som vart tillsammans intimt och sedan breakar, sen skiter jag fullständigt i om det funkar på kompis nivå för nån, för mig är det 0 tolerans på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in