Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Här har vi ett stereotypiska irono maiden fan. Kan inte ens erkänna att hans favvo band kanske inte är så originellt som han tror, patetiskt
Nä okej, jag tycker wickerman låter som burn it to the ground även om wickerman kom ut för 10år sedan. Jag har aldrig sagt att iron maiden rippat Nickelback, men de har ett liknande sound sa jag, herregud.
Vad är det för fel på Nickelback nu då?? De gör skön hårdrock/metal, typ som Iron Maiden BRUKADE göra, men jag antar att du aldrig ens lyssnat på Nickelback när du spyr ut dig sådana saker......
Och du, jag vet nog bra mycket mer om musik än vad du gör.
Maiden har utvecklats åt det mer progressiva hållet vilket är jävligt grymt. De har hållit på i 30 år och alltid gjort utomordentligt bra musik. Hade inte Nickelback eller vad dom heter tjänat pengar på deras fjolliga musik hade de aldrig fortsatt. Jävla radiosmörja är vad det är. Och att dom inspirerats av Metallica förstår jag, båda banden gör radiomusik med ett syfte.
edit; såg din signatur. Du är en stereotyp av såna personer jag ogillar mer än våldtäktsmän. Okey, det var en överdrift