Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-05, 23:26
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Som ni ser i rubriken, så har jag börjat märka att min papperskorg fylls med mappar som heter HTTP.system (com.plexapp.agents.localmedia) 13098**473 det som skiljer mapparna åt är sifferkombinationen.

Nu undrar jag vad detta är? Jag har redan tömt papperskorgen två gånger i dag, samma visa där, låg mappar där med detta luriga namn, men de dyker hela tiden upp igen.

Jag formaterade om hela datorn förra veckan, kan det ha något samband?
Citera
2011-07-05, 23:37
Medlem
ei96byods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Som ni ser i rubriken, så har jag börjat märka att min papperskorg fylls med mappar som heter HTTP.system (com.plexapp.agents.localmedia) 13098**473 det som skiljer mapparna åt är sifferkombinationen.

Nu undrar jag vad detta är? Jag har redan tömt papperskorgen två gånger i dag, samma visa där, låg mappar där med detta luriga namn, men de dyker hela tiden upp igen.

Jag formaterade om hela datorn förra veckan, kan det ha något samband?

Låter som om din installation av Plex media server har fått hicka. Prova reparera rättigheter, säker omstart, och i värsta fall en ominstallation av Plex.
Citera
2011-07-06, 00:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ei96byod
Låter som om din installation av Plex media server har fått hicka. Prova reparera rättigheter, säker omstart, och i värsta fall en ominstallation av Plex.

Men va fan, att jag inte läste mer noggrant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in