2011-07-04, 23:56
Medlem
Hej
Jag är gillar både att läsa och skriva och är som de flesta alltid i behov av lite pengar. Jag undrar nu om någon har några tips på sidor som har något tilltalande koncept. Förstår att man inte kan göra några stora pengar, men om det fanns någonstans där man kunde tjäna lite grann och känna att tiden ändå var väl spenderad så skriv gärna. Men nämn bara inte ordet blogg! Jag har testat sidor som ciao.se tidigare.
Citera
2011-07-05, 00:17
Medlem
kanske går att skriva artiklar till tidningarna som de publicerar och betalar för om du skriver nått vettigt.

bara en tanke...
Citera
2011-07-05, 00:21
Bannlyst
Aftonbladet.se. Där behöver man inte ens tänka, bara skriva en massa skit. Och där kan tråden låsas!
Citera
2011-07-05, 20:05
Medlem
Börja blogga?
Citera
2011-07-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swisch
Börja blogga?

Hahaha läste du inte vad h*n skrev?
Citera
2011-07-05, 20:54
Medlem
Cl1ckers avatar
WickedFires forum kan man skriva artiklar mot betalning. Det är verkligen ingen bra lön, om man inte är riktigt duktig på engelska. Jag gjorde själv detta för dubblingslekens skull, och tjänade väl $3-4 per 500 ords artikel. Lite roligt att göra något nytt i alla fall.

De duktiga tar väl kanske dubbla priset, men det tar ett tag att skriva en artikel också. 500 ord är ungefär 3/4 A4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in