2011-07-04, 08:36
Medlem
Bongmons avatar
Jag har alltid gillat metylfenidat, bäst gillar jag att snorta ritalin men jag gillar även o ta 2-3 54mg concerta om jag ska jobba.

TILL TRÅKMÅNSAR, ja tjack är bättre roligare och awesome.
Men igår köpte jag mig en burk 30mgs ritalin o tänkte att jag kan väl röka 2.

Har rökt 10mg (tror det var 10) en gång tidigare, men då var det nån annan som fixa allt, med en crackpipe..

Min lösning har bubblat klart och börjar stelna, det är allså 60mg i lösningen.

Jag sökte och hittade denhär tråden https://www.flashback.org/t1224804.

Där tog jag receptet jag har kört. Väldigt simpelt recept.

"Blanda med lite mycket bakpulver på folie och droppa på typ en droppe vatten. Vänta tills vattnet är helt borta och sörjan torkat och rök ifrån foliet.
Kan vara lite kruxigt i början, men man lär sig. Kan bli riktigt bra faktiskt. "..

Hoppas det inte är fake.

Nu till frågor:
jag tänkte jaga drake, hur mycket borde jag ta, det är 60mg i smeten? (vi kan räkna i %).
Kommer detta vara livsfarligt?
Borde jag avstå?
Någon som gjort likadant?

Är grymt taggad men vet inte hur mycket jag ska ta då det är 60mg i smeten.

MVH
Citera
2011-07-04, 09:25
Medlem
Bongmons avatar
Om nån läser tråden får ni ursäkta att jag dubbelpostar.

Jag hade inte tålamod nog att vänta till "stenen/smörjan" blev hård, så jag tog jämt jättelite och "jagade drake".. Fan va svårt och vidrigt det var.

Känner en push, det brukar jag inte få på mindre än 100mg. Om jag inhandlar en crackpipe kan det bli ekonomiskt.

Det blev ju en smörja som torkar sakta, men jag drog ihop smörjan allt eftersom o nu är det som en sten. Jag hoppas den kommer stelna så jag kan bryta bitar från den o bära med mig.
Citera
2011-07-04, 10:01
Medlem
Elysas avatar
Så det du tänker göra är kittycrack?

Jag har läst denna tråd och jag kommer följa den om jag får för mig att göra det här någon gång:

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=52232

edit: Man ska inte jaga draken som med heroin eller så. Utan du ska använda en PET-flaska med avskuren botten, ställa det över foliet (men smeten i mitten eller något) och sen elda under. Rök genom halsen på PET flaskan. Då får du garanterat i dig mycket mer rök, mindre slöseri
Citera
2011-07-04, 10:13
Medlem
Bongmons avatar
Efter att ha fått i mig lite, som var åt hellvete bra rush. Så byggde jag en metallpipa. det är ett rör med stå¨ltråd som stopp i mitten, det funkar.

Jävlar vilket sting, kan ha blivit för mycket..

Så jävla konstigt dehär. Smakar så jävla mycket folie.

Gjorde med flaska som du sa. funkade bäst
Senast redigerad av Bongmon 2011-07-04 kl. 10:50.
Citera
2011-07-04, 12:08
Medlem
Bongmons avatar
Varför svarar ingen mig? skriver jag tråkigt eller oförståeligt?

Det börjar bli riktigt fuckt upp nu allså, tod en grogg för o lugna mig när det sista var upprökt. Mår sjukt maxxad men vill bara ha mer.

Den första pushen är obeskrivlig, om man lyckas med ett bra bloss (vilket är svårt).
Pushen känns bättre än någon push jag någonsin känt, det slår som en slägga i huvet, sen kommer kroppen. Det käns inte alls som metylfenidat (ritalin är det jag har), det är mycket närmare cola, men på nått vis mer intensivt på ett skönt sätt, men jag Måste klargöra att jag för detmesta bor i värmland och colan där är ju som den är, plus att jag bara testat cola 2gånger, så jag är ingen expert. Men futtifan va likt det var cola, fast intensivare.

Jag fixade ju 2st 30mg till fribas förut, plus att jag snortade en nyss när det tog slut. Ingen ide att snorta jag kände inte av den, jag tror jag börjar förstå vad "Dom som testat att skjuta" metylfenidat menar med rushen, för den är fan otrolig.

Jag rökte upp dom 60mg mellan 9 och halv 12, är så jävla fucktard i huvet just nu, hör bilar o plan, men jag vet ändå att dom inte finns där. Så då är det dags att ge sig för idag.

Men jag lovar er, kommer alldrig att använda metylfenidat på annat sätt än fribasrökning igen, det är ju det bästa som finns.

Ps (yes jag gjorde ett ps): Kanske borde skriva om denna tråd till en rusrapport. Ska omvandla några fler till fribas sen fixa det.

Ha de, och tack.
Citera
2011-07-04, 13:16
Medlem
Bongmons avatar
gjorde en rusrapport ist, mod kan stänga tråden.

Länk till rapporten.
https://www.flashback.org/t1589821
Citera
2011-07-04, 13:31
Medlem
dumtekteks avatar
Man kan inte röka metylfenidat själv provat
Citera
2011-07-04, 15:50
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumtektek

Göra om det till fribas på rätt sätt så går det.
Citera
2011-07-04, 16:57
Medlem
syndabocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumtektek
Jo det kan man absolut göra. Har även jag testat. Tog 2x54mg concerta och delade varje i fyra bitar och lade i en metall-pipa och eldade och drog in röken och det var inga konstigheter alls

Dock är det inget fint rus. Man blir inte speedad utan skev i huvudet och allmänt konstig bara.
Första gången jag testade det hade jag druckit kanske 5-6 starköl och var lite lullig och efter jag rökte det kände jag mig packad helt plötsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in