2004-10-30, 22:18
Bannlyst
Hej, igår käkade jag 4 st blå mitzar. Om jag skriver konstigt nu, är det för jag har AT och känner mig inte normal.

Jag var och köpte 7 st Blå Mitzar, fyra åt mig, och tre till min kompis John.

Det var nära att vi inte tänkte Peta då, eftersom vi inte hade någonstans att vara. Så när jag var hemma, kollade jag på tabletterna, tog en tablett och krossade den mellan två skedar.
Sen tog jag ett kort, och hackade pulvret lite mer, och radade upp allt till en liten lina. Tog en ihoprullad femtilapp och snortade i mig allt.

Gick hem till min polare där John satt och beklagade sig över att vi inte skulle ta någonting idag, dom flesta där märkte att jag hade tagit för jag drog in hela tiden i näsan min. John, fattade till slut att jag hade snortat lite.

Och först mådde jag inte bra, eftersom det var ett tag sen jag hade petat, så jag kände mig lite ångerfull. Men sen när John svalde en Blå mitze så blev jag genast glad. Och kände mig euforisk, då tar jag en till av mina blå mitzar och sväljer med ett glas vatten. Och sen förklarar jag för min kompis John att om det sticks i huvudet, eller om han blir yr, så måste han säga det till mig, för då är han förmodligen på väg att dö. (Vilket han inte är, ville bara göra honom rädd) Då ser jag genast hur ångerfull han blir, och riktigt nojjig, så var tvungen att förklara för honom att det är ingen fara, jag har gjort det här förr. Och han hade bara tagit en gång innan.

Sen blire lite livat hemma hos min polare då, vi var 4 personer, plus jag och John, som var i villan. Vi går ut på verandan för att ta luft, då jag genast mår illa och spyr lite grand, men tabletten verkar inte ha åkt ut, för jag blev mer och mer konstig i huvudet. Då pekade mina polare på mig, och sa till John: Titta, så där kommer du också bli sen John, en riktig E-torsk, du vet väl att han är på väg att dö nu va? Om man spyr, då är man snart död,
John blev ännu mer rädd nu, eftersom han såg på mig att jag var helt borta i huvudet. Jag svalde en till tablett, var inne på min tredje nu.. Alla tabletter, inklusive den jag snortade, tog jag med 15 minuters mellanrum, vilket jag ångrade i en timme när vi var där.

Mina ögon, började flippra, Allting jag såg, skakade, kunde inte koncentrera mig. Nu, kommer rädslan.

Jag har petat så många gånger, att jag känner igen MDMA/MDA osv känslan, jag vet hur Ecstasy är, hur starkt det än är. Hur bra den än är.
Men, jag blir riktigt rädd nu, har läst här på FB med mera, att blå mitzar ger en mycket hallucinationer. Så jag hade förväntat mig vanliga små xtc-hallucinationer, sköna dvs.

När jag ber mina kompisar, att gå in igen, till hans rum, så gör vi alla det, jag lägger mig i sängen och blundar, det blev för mycket. Vilket jag inte förstod, eftersom jag innan brukade ta mycket mer, men tänkte inte på att jag hade tagit några månaders paus från petandet.

En jobbig, känsla jag fick, tänk er att man lägger "tiden" på en LP platta, och sen skratchar nån lite, så tiden åker fram och tillbaka mycket snabbt. Så känndes det i min kompis rum, när jag försökte koncentrera mig, och övertyga mig att allting är lungt. Till slut, flippar jag ut, jag kan inte koncentrera mig på vad någon säger, försöker intala mig själv att det är lungt, jag har varit med om det här tidigare, men ingenting funkar.
Citera
2004-10-30, 22:19
Bannlyst
Allting blev värre och värre, inte själva känslan, utan alla hallucinationerna/synförvrängningarna.
Jag hade som sagt förväntat mig några små sköna hallisar, inte att ALLTING jag tittade på skulle bli fucked up. Jag blev panik slagen, nu måste jag gå ut, vad i helvete har jag fått i mig, det är inte Xtc, undrar ifall det är LSD eller något annat... Blev riktigt rädd, började tänka i andra banor... Blev paranoid som en gris...
John, min kompis, som såg på mig (jag som först hade skojjat om nojjan, och drivit lite med honom på skämt) blev genast jätte rädd, eftersom han har sett mig peta flera gånger innan, men har aldrig sett mig reagera så här.

Han vill följa med mig ut, jag hittar inte min jacka, nu skiter jag i den, ALLA som pratar gör det bara värre för mig, jag kan inte se nånting, ingen får kontakt med mig, jag kan inte prata, jag är helt lammslagen.

Vinglar ut, har aldrig varit så här yr, eller rädd, av "Ecstasy" förut.
Så fort jag kom ut, kände jag en total lättnad, blir skit glad, nojjan försvinner totalt.. Jag tänker, om jag dör så dör jag.. Om det är något annat i den här tabletten, så kan ja inte göra ett smack åt saken.. bara följa med allting... låt det flöda...

John, som jag rejält skrämt upp nu, frågar mig om vi är på väg att Dö. Jag svarar nej nej för fan, vi har bara drivit med dig lite, så du förhoppningsvis får lite respekt för Ecstasy, annars fastnar du lätt i den..
Han blir lugn, jag försöker titta framåt när jag går, men som sagt, ALLTING förvrängs och jag har svårt att se vart jag är, även fast jag bott i det området i 19 år.

Jag blir paranoid som satan, känns som folk glor snett på mig, eller vill banka ner mig, jag vet att det är en folkmassa nånstans som följer efter mig. John känner likadant.
Jag säger inte till min kompis, att jag vägrar tro att det här är Ecstasy.. Jag vet, att såna här hallucinationer får man INTE av xtc...

Då började jag tänka på, att folk har tjafast på FB huruvida Blå mitzar innehåller 2cb eller inte... Jag försökte lugna ner mig med att tänka på, att dom måste innehålla 2cb.

John och jag bestämmer oss för att gå ut i skogen,vilket var det skönaste jag nånsin gjort.. Jag ser nada, eller jag ser, men förvrängt.. Går på lite måfå och försöker hitta ut från skogen... för första gången i hela mitt liv, har jag hört när en skog "andas" som andra folk har sagt. Det var en skön upplevelse, men inte för John, för han fick för sig att löven försökte attackera honom.

Eftersom jag förstod att han måste hallucinera, och eftrersom jag förstod att det här är inga vanliga Xtc tabletter, så förstod jag att han verkligen hallucinerar och inte hittar på som dom flesta nybörjarna brukar göra.

Jag lugnade ner honom och sa att det finns inga vita löv häromkring, och jag sa sanningen att jag själv har aldrig varit med om en sån här tablett i hela mitt liv, jag sa även att jag hade svårt att tro att den innehölll MDMA/MDA eller så vidare... Jag var säker på att det var något annat, tjack och 2cb??? Vem vet, en sak är jag säker på, att folk hade verkligen rätt om hallucinationerna, jag ångrade mig som in i helvete, att jag inte tog det på allvar, när dom sa att man FÅR hallisar av den här... Jag hade, precis som vanligt, tänkt att det är vanliga xtc hallisar, och inga mer... Om jag hade varit beredd på hallisarna, som folk sa hela tiden, så hade jag förmodligen inte blivit så rädd i början, när allting kom.

Nu hör jag folk i skogen, som skriker som någon kör upp en kniv i röven på dom. John hör ingenting, jag blir panik slagen som satan, John blir rädd för han tror dom finns där, bara att han inte kan se dom. Jag lugnar ner mej med att ta ett djupt andetag. Nu när jag fått för mig konstiga saker, och blivit riktigt paranoid, så börjar jag tro att blå Mitzar innehåller mycket Tjack. Och att det är tjacket som spökar.

Jag och john hämtar min jacka av mina polare som kommit ut från villan. Dom verkar inte förstå ett smack vad jag och John försöker säga till dom, ungefär som jag och John pratade ett eget språk, pundar språket. Jag och John förstod varann klart och tydligt.

Vi lämnar dom, och tackar för Jackan. Vi beger oss mot en närliggande förort, ringer ut våra kompisar som precis gett sig av att köpa Cigg. Vi går och möter dom, i tron om att ingen märker nåt.

Dom märkte, på en gång. John börjar bete sig som en apa, när han lyssnar på musik i hörlurarna. Han såg ut som ett mongo, jag tyckte det var roligt sagt av dom, men hade svårt att garva, även fast det verkligen var kul.
Citera
2004-10-30, 22:20
Bannlyst
Vi går upp till en park, innan vi ska möta massa andra polare.
Jag står där och försöker koncentrera mina ögon, så att jag kan se vart jag är någonstans. Då ser jag två gulingar komma, dom ställer sig bredvid mig och min polare John. Gulingar var dom inte, men det var nattvandrare med Gula Jackor. Jag blev lite rädd, för jag kunde inte se vad det var för några, trodde det var polisen eller någonting. Dom såg på en gång att jag och John var borta som in i helvete, men dom har inte sett oss ta något, så vi kunde lika gärna vara Fulla. Men som sagt, off the record så fattade dom på en gång vad det handlade om.

John, tog chansen nu, nu ska han berätta sin livs historia. Åh nej tänker jag, inte en gång till... Han spänner käkarna, och försöker prata, läpparna är blåa som himmlen, hans ögon är uppe i skallen nånstans.

Nattvandrarna bryr sig inte speciellt mycket, eftersom vi uppför oss ´juh.
Bla bla bla bla skit snack kommer från Johns mun, jag kan inte stå still, inte sitta still, så en annan polare, Micke, följer med mig på en runda.. Vilket blev till 5 rundor till. Tack vare John, som stod och snackade med nattvandrarna i 120 minuter, alltså två timmar. Jag överdriver inte, jävla john.

Jag gick ut med micke, och trodde att blå mitzarna hade lugnat sig lite. Vilket jag hade fel om. Har ni sett en Sci-fi Film nångång, när folk ska åka mellan två olika planeter, så är det oftast nån slämmig spegel dom hoppar in i. Man ser vad det är bakom den där flytande spegeln, men det är förvrängt.

EXAKT så, såg jag när jag var ute med Micke på en promenad. Det kom smygandes, jag såg hur vägen och allt annat framför mig blev till en "flytande spegel", jag gnuggar mig i ögonen, och vänder mig om, allting är likadant där. Nu blir jag lite rädd igen, men säger ingenting till Micke.
Han säger att jag kan lita på honom, han visar vägen...

jag kunde inte se vart jag var någonstans. Det såg ut som en lyckstolpe i den flytande spegeln blev till "rödlysen" som finns vid järnvägs övergångar. Som flippade upp och ner. Niiiiiiiiice tänkte jag för mig själv.. Såna här hallisar ska det va, inga läskiga.

Jag började nu tro, att han jag köpte tabletterna av, måste ha gjort nånting med dom, doppat dom i nånting.. Men, sen tänkte jag på flashback igen, på en annan tripp rapport. Där alla snackade om Hallisarna man får av mitzarna.

Jag gick med micke, försökte pissa, försökte cirka 5 gånger, händerna var helt bort dommnade typ, känndes som dom svävade. Så hade man e-kuk också, så jag visste inte om jag höll i den eller inte, för hela bilden åkte "zick-zack". Allt skakade. Non stop. Vilket jag tyckte var mycket obehagligt i början, eftersom jag inte varit med om det tidigare, eller så här intensivt i alla fall.

Vi kommer tillbaka, och vad är det jag ser, gulingarna så klart. John babblar i hundra åtti, han håller inte käften. Jag ber honom att Andas, för jag fick ont i lungorna när han pratade så där mycket. (Fick egentligen ont i lungorna, för det var lite kyligt ute, men trodde det var Johns fel) . Han andades , och fortsatte prata.

Nattvandrarna frågade John, vad han tyckte om Droger. John sa med spända käkar, och ögonen uppe i skallen "Nä droger tycker jag inte om" . Då blev jag sne och sa "Va, du kan ju inte hata Droger för fan, inte nu iaf" . Då skämdes han lite tror jag, det hoppades jag på i alla fall, så han kunde sluta snacka med dom och så vi kunde gå vidare.

Det gör väl ingenting om han pratar med dom i hundra åtti, dom ser ju att han är påtänd, men jag tycker inte han borde utmana det. Låt dom va. Dom var verkligen trevliga och snälla dom där nattvandrarna, en man och en kvinna. Föräldrar.

Jag orkar inte berätta om dom andra fyra gångerna jag går i väg med micke, för att slippa undan Johns hundra åtti snack. Så det hoppar vi över.

Jag och Micke, sista rundan, vi gömmer oss bakom ett berg, och jag ser hur två gula fläckar, 25 meter framför mig, blir suddiga och försvinner. Micke förklara för mig att dom går iväg. Va skönt tänker jag.

Jag kan inte se, mina andra kompisar, och JOHN stå i det röda huset, för blå mitzarna (eller vad det än är, i den tabletten som gjorde att jag hallucinerade som en gris) gjorde så det såg ut som dom var i ett dock hus, fast dom inte rörde på sig. Ett stort rött dockhus. i 2-d, vilket håll jag än kom ifrån.

När dom är 5-10 meter framför mig, ser jag hur dom förvandlas till vanliga igen, nu ser jag vilka som är där. i det stora dockhuset.
Nattvandrarna är borta, och John förklarar för mig varför han pratade så mycket. Han kände sig smart. Han kände att han hade nånting att säga till om. Skönt för honom tänkte jag, det är hans andra gång han petar, så varför inte. Vi går därifrån, jag hör några röster från en liten park i skogen fråga oss om vi har cigg, nej tyvärr svarar jag, kände igen röstern, en granne. Men jag kunde inte se dom, dom var 5 meter bakom mig, men jag kunde verkligen inte se dom.. Dom var precis bakom "den flytande spegeln" om ni kommer ihåg. "Ljug inte" hörde jag en av blattarna säga (Är ingen rassist), Jag sket it, vet ju på ett ungefär vilka det är. Om dom vill tjafsa, kul för dom. Då är dom döda, eftersom ni som läser, allihopa, vet att om man tjafsar med någon som går på tjack eller xtc, och denne får snetänding, så kan man inte stoppa dom.
JOHN, tuffast av oss alla så klart, vänder sig om med spända käkar och skriker "Vad säger ni blatte jävlar, stick hem till erat hemland".. Jag säger åt john att hålla käften, tänk på vad du säger...
Vi lämnar våra polare, dom går hem. Jag och John kvar, ensamma, helt skeva.
Citera
2004-10-30, 22:21
Bannlyst
Vi går och njuter som fan, allt är skönt, tills john helt plötsligt, utan förvarning vänder sig mot en liten flicka, och säger "turk jävel, vill ni råna oss?" . Varken John eller Jag är rassister, så efter detta, förstod jag att nånting var fel med tabletterna. vi har varit riktigt paranoida ett tag, john uppför sig som en tjack torsk då och då. När han vräker ut sig saker, som han sekunden senare precis glömt bort. Jag förklarar för john att han måste uppföra sig, vad är det han säger för nåt? Jag blir förbannad, han är inte ens rassist, och tjejen (som han fick till ett helt gäng) ville inte råna oss, hon ville ta bussen hem, eller till en polare, vad vet jag. Hon satt i busskuren iaf.

Vi ser en sten, en stor sten man kan sitta på.. John skriker som en flicka och pekar på den, jag tittar på stenen... Stenen såg ut som den kom från "mayya tiden" indian tiden.. den hade ett ansikte, stenen skifftade i färger, rött, grönt och blått, lite gult... Har aldrig sett detta förut... Så starkt... Men det måste ha haft med belysningen att göra, den stod ungefär vid en lyckstolpe.. Men ändå så häfigt... En sten från mayya tiden, med ett inhugget ansikte, som nån indian har huggit in.. Med några fina färger som åker runt på stenen.... Det här var absolut nånting nytt...

Nu förstod jag, att dom här blå mitzarna, MÅSTE innehålla Mycket mycket amfetamin. Både john och jag uppför oss mycket konstigt, paranoida, och får för oss mycket sjuka saker. Precis som tjack torskar, och som jag blir när jag tar tjack. Och myycket av nån hallucinations drog... Eftersom vi hallucinerade båda två... MYCKET!!!!!

Jag säger det till john, att jag TROR att dom innehåller allt annat än MDxx (Mdma,mda,mdea osv osv) . Om tabletterna innehåller det, så är det antingen mycket lite, eller JÄVLIGT mycket av dom. Men jag kände aldrig själva "E-känslan" eller "I'm in love with everyone, all o'yall are so beutiful". Jag kände inte att jag älskade mina polare mer än vanligt. Kände absolut ingenting som man gör när man tar XTC.. Pigg som in i helvete är jag, jag älskar John iofs, eftersom det är han jag petar med för tillfället. det är han och jag,för alltid. Vi ska inte lämna varandra.

Kan inte sluta tänka på tabletterna, jag som är så smart (verkligen inte) försöker tänka som en professor (vilket jag inte kan göra,eftersom jag inte är en) .. Iaf, tänker på om dom innehåller 2CB som många snackat om.. Jag tror på det, såna här hallisar kan man inte få av XTC, kanske av MDA eller MDMA eller vad det nu var, om det är mycket sånt man får i sig, men då borde jag fått den känslan, man får av mda eller mdma. Vilket jag inte fick.
Så det var uteslutet, MDA eller MDMA eller nåt annat av MD familjen fanns inte i denna tablett, om det fanns, så var det ytterst lite. Jag var bestämd på att det här var den skönaste blandningen jag varit med om. Så klart det var mycket tjack och mycket 2cb. (Så tänkte jag då, behöver verkligen inte vara så iaf) .

Jag blev glad, vi åker och möter våra polare från villan, i tekniska högskolan.
Väl framme, när vi mött dom, så känner jag mig lite normalare, kan uppföra mig nu, kan koncentrera mig nu, jävla helvete fan också tänker jag. Jag känner att det är på väg att dala.. Dala, vilket ord, ett ord jag och mina polare ALDRIG snackar om när vi petar, det är det förbjudna ordet. Om en säger, att han håller på att dala, så dalar alla där inne. Så enkelt är det, om en dalar, så dalar alla. Men John, gnäller som en gris om dalningen, jag blir så förbannad på honom, har sagt upprepade gånger att aldrig tala om dalningen, förklarade för honom att om det känns som att han dalar, så gör nånting, fucka upp dina ögon, spärra upp dina ögon, rör på dig, ställ dig upp om du sitter ner, lyssna på musik om du inte gör det, hoppa upp och ner om du inte gör det.. Gör vad som helst, så kommer du tillbaka.
Citera
2004-10-30, 22:21
Bannlyst
Jag själv, brukar snurra runt 20 varv då och då, blir jag riktigt yr av. Brukar springa när jag är eshad(petat e). Men det gjorde jag inte igår, och om jag hade gjort det, så hade jag väl svimmat. Med tanke på att jag inte kunde koncentrera mig under flera timmar, ögonen krigade med varandra, allting skakade som sagt. Om jag då hade snurrat, vad hade hänt då? Vad vet jag, det hade jag inte tänkt testa... Att Jogga, kanske skulle varit en upplevelse, fan att jag inte gjorde det.. Det ångrar jag...

John och jag delar på en tablett, i tunnelbanan, det var bara fest folk ute, hälften höga, hälften fulla.. En massa fransmän stiger såklart på tåget, då blev jag riktigt förbannad.. Där stod dom, fransmännen.. Man såg verkligen att dom var fransmän, dom trodde dom var så tuffa fick jag för mig, ville bara ta nån av dom, ta tag i hans huvud, och dunka ner det i marken....

Så har jag aldrig känt förut, bara när jag är tjackad... Men jag kan iaf behärska mig när jag tänker så, vilket John inte kan... Han blir as arg på fransmännen, för man hör inte vad dom säger.. Om det är jobbigt nog, att höra på våra svenska polare prata Svenska, hur jobbigt är det då inte att höra på fransmännen?

Det "fuckade upp" våra huvuden, vi blev på något sett mer "borta" av att lyssna på dom...

Vi svalde en varsin halva av den där tabletten, jag tänkte att om det är VANLIG xtc, och vi sväljer en halv tablett var, så kommer ingenting hända... Ingen kick iaf.. Ett bra slut på dalningen, nånting att landa på, även fast det är samma som vi käkat hela tiden.. Normalt brukar man landa på hasch eller benzo's.. Men det här kändes som nånting skönt att landa på...

Men tänkte även, att dom här var dom starkaste jag tagit, starkare än Rosa stjärnor. Eller i alla fall så kunde man gämföra dom två tabletterna. Man blev nästan lika yr, fast av RS så blev man så yr, att allting snurrade runt, och av dom här, så zick zackade allting istället.. en ny YR känsla jag upplevt....

Och av RS så blev jag kär i allt och alla, och njöt på ett annat sett.. Av dom här så njöt jag som jag vore på tjack, och nån stark hallucinations drog...

Iaf, vi körde i oss en varsin halva.. Har sammanlagt fått i mi 4,5 tabletter.
Jag sa inte till John, vad jag trodde om det här, alltså att jag inte trodde vi skulle känna nåt.. eftersom det är hans andra gång, så säger jag ingenting, utan hoppas han lurar sig själv att han blir mer hög av det.. Vilket han lyckades med.. Han frågar mig hela tiden hur jag känner mig, om jag blev mer fuckad av den.. Jag svarade självklart, även fast jag inte blev det.. Men ville inte förstöra för honom..

Vi går hem till några Polare, röker en zuitt.. Jag förklarade för john, att nu kommer han känna sig konstig i huvudet, ha svårt att fatta saker.. Han kommer FATTA, fast han kommer ändå inte FATTA.. Svårt att förklara...Nån mer kanske fått den känslan?

Jag känner redan efter 3 bloss av zuitten, hur nånting aktiveras igen, om det är Blå mitzarna, eller om det är hashet, kan jag inte säga nu, för jag kunde inte avgöra det då heller...

John och jag, går in i min polares rum, våra två andra polare deckar, höga som hus.. fulla... John ligger i den sköna soffan, och jag i fotöljen, som var obekväm, äcklig, inte värdig en före detta E-torsk som jag... Sängen ville jag ha, inget annat.. Men inget att göra åt... Jag börjar njuta, tänker om det är hashet eller blå mitzarna som aktiveras igen... Tror stenhårt på att det är en blandning, jag somnar in.. Som john inte ville att jag skulle göra.... Han själv somnar in....

Efter 30 minuter ungefär, vaknar jag av att John pratar med sig själv.. Högt som fan... irriterande, mycket irriterande, jag ville sova... Men john såg att jag vaknade av honom, så nu börjar han prata med mig.. Om allt möjligt, om tupac, om livet.. Jag blev rädd att han skulle dra igång "guling snacket" igen, och prata med mig i 2 timmar.. Aldrig, det kunde jag inte gå med på.. Så jag sa somnade lite.. Sen vaknar jag igen, pissnödig eller nåt är jag.. Vet inte vad... Jag går upp för att gå på toan, då vaknar John, helt plötsligt, och skriker VART SKA DU VART SKA DU, han blev nästan rädd såg det ut som.. jag förklarade att jag skulle gå på toan.. Sen gjorde jag det, och gick in till vardagsrummet och la mig i den soffan... Det var kallare där, men det var fanns ändå en soffa... Skönt, sen kommer John in så klart... Han ska röka en cigg, jag följer med.. Efter ciggen är jag pigg som fan... Och när jag går omkring i lägenheten, känner jag mig tung, fast som jag svävar samtidigt.. Undrar om det har med hashet att göra..?

Vi går hem till mig nu, det är Ljust ute... äckligt ljust, ingenting för mina ögon... Johns och mina pupiller blir små som in i helvete, sen kommer vi hem till mig, och dom blir stora igen.. vi lägger oss hemma hos mig och tittar på tv...
Har ont i käkarna som fan, och jag har ont i tungan, för på något sett har jag lyckats bita i tungan under kvällen, och har riktiga bit märken i den, som tuggummin brukar ha... Förstod inte hur jag kunde fått det, eftersom jag hela tiden har tänkt på att inte bita mig själv i tungan....

Vi somnar, efter 5 timmar vaknar vi upp...
Normalt får jag alltid (om jag ens får nån) AT'n två dagar efter jag tagit Xtc...
Den här gången fick jag det så fort jag vaknade.. Ångrade mig som satan, blev arg på allt och alla.. Kände mig trasig...

Jag och John går ut för att möta min kusin.. Han tar tid på sig, så jag och john går och käkar hos grillkiosken.. jag vet att jag brukar må bra, om jag får nåt varmt i mig när jag har AT, speciellt varm mat och kaffe gör susen...

Min kusin kommer, och alla jag träffat från igår.. Ett stort gäng är vi nu, vi pratar om Blå mitzar, jag förklarar för dom att jag fortfarande har SVÅRT att TRO att det var "Xtc".. Jag sa till dom vad vi upplevt, vad vi har sett.. Så jag sa att det måste vara tjack och 2cb som dom sa, i den... kände ingen MDx känsla eller liknande.. Bara riktigt yr, och ALLTING inom en radie av 5 till 10 meter blev förvrängt (Den flytande spegeln). Mina kompisar, trodde på mig.. Dom sa att så brukar man normalt inte få av vanliga XTC tabletter...

Men vem vet, det kan ha varit vanliga E-tabletter, fast starka som in i helvete.. Men då kommer den här frågan, varför kände vi oss inte som MDx'ade ??? Varför fick vi inte MDx känslan???

Jag skiter just nu fullständigt i vad den här tabletten innehöll...
Det här är nånting jag sent kommer glömma.. Det här var en av dom fetaste tabletter jag tagit... Även fast det kanske låter som vi hade en fucked up kväll, så var den helt underbar... helt underbar... att inte kunna se 5-10 meter framför sig, för allting blev förvrängt där, var så jävla skönt att det inte är sant.....
Citera
2004-10-30, 22:22
Bannlyst
Vad tycker jag om Blå mitzar?

--------
Först kan jag börja med, att om jag älskar nån tablett, så är den värd att skriva en tripprapport om.. Det här är min första nånsin..... Så det betyder att jag ÄLSKAR blå mitzar.....

Från en skala, 1-10... får den här tabletten en 9a... Den hade fått 10 poäng, om jag hade fått den där riktiga "e-känslan".... att jag älskar allt och alla, och är riktigt euforisk... Vilket jag inte var då...

För er, som fortfarande inte testat denna tablett...
Börja med att snorta en tablett, efter 15 minuter sväljer du en till tablett, 15 minuter efter denne sväljer du en till... Då har du fått i dej tre st.. Sen efter en timme, så kan du svälja en till... Då upplever ni förmodligen det jag hade upplevt... John fick i sig 3 st igår, men kommer bara ihåg första tabletten han tog, vilket var hemma hos vår polare i Villan....

Drick ingen öl, det gick tydligen inte att dricka öl till den här tabletten... Skummet från ölen, eller ölen, fastnade på vägen ner, och blev till skum, vilket jag spydde upp.. och mådde illa av...

Den här Tabletten, är den skönaste jag tagit... Den ligger på första delad plats med rosa stjärnor.... !!!

Jag, måste nu, försöka få reda på, EXAKT vad denna tablett innehåller.. Får kontakta Holland, där man kan testa dom... Eller någon som verkligen vet...

Det här har jag aldrig upplevt förr, på XTC.... ALDRIG...

I början när jag inte var berädd på det, så flippade jag ur, eftersom jag aldrig fått så intensiva och tunga ljud och syn hallucinationer. Om jag verkligen tog det på allvar, eftersom alla snackat om vilka hallisar man får... Så hade jag nog kunnat behärska mig när dom kickade.....

Men nu vet ni, som inte tagit den här, att ni kommer få TUNGA INTENSIVA hallucinationer, ta det inte på skämt.. det här är nånting alldeles Extra...

Om ni ska ta denna tablett, och få många sköna hallisar... ta då minst 3 i alla fall, och gör som jag gjorde... 15 minutes mellan rum mellan varje tablett... Första snortar du...

Ni kommer INTE ångra er....

Jag kanske bara skrivit massa läskiga saker om denna tablett, men det är ändå nånting med desa känslor som var MYCKET skönt... Och så klart, så fick vi RIKTIGT sköna hallucinationer också.. Och vi mådde ändå SÅ jävla bra när vi var ihop....

Men jag tänker aldrig mer träffa folk som rökt hasch, när jag tagit Ecstasy.. det klingar bara inte.....

Nu idag, efter jag skrivit allt det här.. Verkar AT'n ha försvunnit.. Det hoppas jag på, känner mig glad igen... Hoppas fan inte den kommer tillbaka imorgon.. brukar alltid annars få at två dagar efter...
Annars så har jag mått dåligt som satan idag... fast konstigt nog i bara 2 timmar ungefär.....

LÄNGE LEVE BLÅ MITZAR!!!!!!!!!!!
Citera
2004-10-30, 22:48
Awaiting Email Confirmation
har inte du lagt ner e?

har bara käkat blå mitz en gång o då tog ja en tablett.. öl var skitgott och ja åkte nästan på spö av två stora mckillar för ja inte kunde hålla käften.
Tyckte dock inte att de va nå märkvärdiga och om man ska få en upplevelse som din så får man nog äta 2-3+
Citera
2004-10-30, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rs__
har inte du lagt ner e?

har bara käkat blå mitz en gång o då tog ja en tablett.. öl var skitgott och ja åkte nästan på spö av två stora mckillar för ja inte kunde hålla käften.
Tyckte dock inte att de va nå märkvärdiga och om man ska få en upplevelse som din så får man nog äta 2-3+

Jag hade lagt ner, tills igår.. vilket har gjort att jag fått en riktigt fet ångest... får skylla mig själv jag vet... Men på nåt sett känner jag mig Normal nu, som förut.. vilket nog kommer ändras om nån dag... Men men, jag funderar starkt på att lägga in mig nu.. på ett hem..Även fast det var kul i går, så kan jag inte fortsätta med det.. Så fort jag käkar så känner jag mig normal dan efter... Fast ändå borta så att säga... och det är ju nu bevisat att jag tydligen inte kan sluta själv...

Första gången jag tog blå mitzar, så var det också bara en tablett... vilket heller inte var speciellt märkvärdigt... då såg jag "snabba" synförvrängningar då och då när jag blinkade med ögonen ibland....

Så när jag tog 4 st, så var jag verkligen inte beredd på att det skulle bli så stor skillnad...
Citera
2004-10-30, 22:57
Medlem
MobileFreaks avatar
Mycket intressant läsning!
Citera
2004-10-30, 23:24
Bannlyst
Citera
2004-10-31, 01:00
Medlem
getttosmurfs avatar
Trevlig läsning , men mina ögon går fan i korss nu, längsta triporaporten ever
Citera
2004-10-31, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Trevlig läsning , men mina ögon går fan i korss nu, längsta triporaporten ever

Hahaha japp, jag kollade i word, det blev tydligen 6 sidor, om inte min förhandsgranskare är knasig...

Åh vad skönt, nu är AT'n borta... förhoppningsvis, tack vare varm mat, kaffe, och nu lite alkohol Bara inte skiten kommer tillbaka imorgon...
Haha, det var både kul o jobbigt att skriva en tripprapport
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in