Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Av ditt inlägg att döma är du inte speciellt attraktiv på arbetsmarknaden och då blir ju allt mycket svårare.
Du har alldeles rätt i att jag är 30+, men råge dessutom. Du har också rätt i att jag inte bor i Stockholm, den regionen har jag lämnat för länge sedan. Att skaffa sig insyn i hur det ser ut på Stockholm bostadsmarknad är inte speciellt svårt, det gnälls ju om den soppan lite överallt.
Så var det avklarat.
Jag undrar då varför det är så förbannat viktigt att bo I Stockholm. Bor man hellre hemma i sitt gamla pojkrum i Stockholm än i ett eget bo någon annan stans så har man ju gjort ett val. Eller hur ?
Ursäkta men vad handlar ditt inlägg om? att du är en eremit?
Vad fick dig att tro att jag inte har ett jobb?
Nej du har ABSOLUT ingen insyn i bostadsmarknaden i Stockholm, eftersom du är varken ung eller bor i Stockholm, hur kan du påstå att du vet bättre?
Varför tror du man vill bo Stockholm för? för det första så kanske man inte är en eremit som du, och har vänner och familj man vill spendera tid med.
Vad gör du i denna tråd egentligen? försöker du känna dig tuff för att du flyttade hemifrån tidigt?
Du kan ju omöjligen ha några barn heller, för jag hade tagit livet av mig om jag hade dig som farsa.
Du borde tänka efter lite innan du skriver, och ursäkta mig om du gjorde det.