2011-09-23, 19:43
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Har varit snack om detta varit olagligt eller ej, vet inte om ni hunnit reda ut det innan.

Sida 27
http://www.snpf.org/Tidningar/2011/SNPF_3-11.pdf

GHRP-6 och andra peptider går under dopinglagen.

Dock finns det icke något sätt och se detta, och hittar dom även peptiderna hemma hos dig skulle SKL aldrig kunna få reda på vad som finns i vialerna och du skulle få tillbaka dom, jag har belägg för det jag talar eftersom en nära person råkat ut för detta. Detta gäller PEG-MGF, IGF-1 LR3 och även MT2.

Citat:
Ursprungligen postat av Fridlyst
Men det syns inte i vanligt standard doping "steroider" test va?, som karolinska har??
Jag tror icke de har det i sina standard AAS tester, och jag tror att de inte kan mäta hur kroppen producerar mer GH, igf eller vad nu peptiden gör i sig.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av kaningenting
detta är inget jag har några som hällst belägg för eller nått så ta det som rent skit snack men man brukade väll säga att det var skit grejer när det inte var vakum i peptid vialerna för...
alltså att det kom från mindre seriösa..

Jag tänkte också så att peptiderna var ren skit när det inte fanns vakum, för de jag fick tidigare hade riktigt bra bra vakum, dock inte samma kran heller, men jag vet inte. Skall ta och testa och se hur jag reagerar på den G6an de flesta använder här.

mvh
Citera
2011-09-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Dock finns det icke något sätt och se detta, och hittar dom även peptiderna hemma hos dig skulle SKL aldrig kunna få reda på vad som finns i vialerna och du skulle få tillbaka dom, jag har belägg för det jag talar eftersom en nära person råkat ut för detta. Detta gäller PEG-MGF, IGF-1 LR3 och även MT2.

En gaskromatograf kan urskilja ämnets kemiska beståndsdelar, och på så sätt kan man få fram vad det är.
Citera
2011-09-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musculi
Ny FB och första inlägget blir här i pepptråden.

Kan ju börja med att säga att jag ligger på 300mgc om dagen med ghrp-6, fördelat på 3 stick om dagen.
Har kört i exakt 2 veckor idag och igår drabbades jag av brutal huvudvärk, har fått det några gånger innan sen jag började med G6 men inte så extremt som det var igår.
Frågan är då ifall trycket kan påverkas så pass mycket av den lilla dosen jag ligger på?

Kan ju tillägga att jag inte brukar ha ont i huvudet och att jag sovit lite dåligt i helgen.
Någon mer som upplever detta?

MVH

Har själv drabbats av liknande. Huvudvärken kom väldigt fort med. Mitt i ett sett på gymmet sist.
Har visserligen gått av 1,5g test mm precis. Samt en förkylning som spökat ett par veckor.
Citera
2011-09-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun

Till en annan fråga;
Varför är det inte vakum i vissa vialer man får?? Fick hem lite g6 och skulle blanda, men ingen alls vakum i dessa, kändes lite skumt. Fick bra vakum i IGF-1 LR3 vialen från en annan "dealer" dock, och från samma dealer som igf så hade g6 vialerna också vakum.

mvh

Känns som att det inte är med grade när det inte är vakum. Men det kan ju funka för det. Många kör på samma som mig och har bra resultat. Tycker själv att mitt funkar med, men det är ju inte någon omedelbar effekt så det är svårt att känna det. Går iaf up 0,5kg i veckan och har fått mer volym i främst ryggen.
Citera
2011-09-25, 22:12
Medlem
Kör 500 mcg cjc och 500 mcg ghrp fördelat på 3 stick ed, och jävlar vilken övermänsklig pump jag känner i princip hela min vakna tid. Ibland får jag t o m avsluta passen tidigare än väntat på pga. pumpen.
Citera
2011-09-25, 22:13
Medlem
[quote=Mr-zippo]
Citat:
Ursprungligen postat av NVNS
Resterande peptider e inte lika känsliga som igf där av aa men har aldrig hört någon blanda ghrp mfl med aa vatten.

Jag vet det, men frågan syftar på om aa är en lösning till att slippa använda kyl till såväl hgh som andra peptider än igf-1 lr3. Det borde väl gå, med tanke på att igf-1 lr3 är den känsligaste och är stabil i Acetic Acid?
Citera
2011-09-25, 22:45
Medlem
musculis avatar
Tror inte att detta har tagits upp tidigare.
Problemet är iallafall att jag har drabbats av sjukdom och inte kommer kunna träna på ett tag nu, ska jag köra vidare med GHRP6 varje dag? eller vänta tills jag börjar träna igen?
MVH
Citera
2011-09-26, 22:15
Medlem
Varför ska du sluta mitt i, verkar korkat. Peptider tar lång tid innan du får full verkan så att sluta upp bara sådär är som att ge bort pengarna lite grann.

En annan fråga då. Vart går gränsen för maximal fettförbränning, har för mig att jag hört 2iu gh per dag, har jag fel? Skiljer det sig nåt mellan 2iu och 8iu vad gäller förbränningen?
Citera
2011-09-27, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binsky
Varför ska du sluta mitt i, verkar korkat. Peptider tar lång tid innan du får full verkan så att sluta upp bara sådär är som att ge bort pengarna lite grann.

En annan fråga då. Vart går gränsen för maximal fettförbränning, har för mig att jag hört 2iu gh per dag, har jag fel? Skiljer det sig nåt mellan 2iu och 8iu vad gäller förbränningen?

Har hört samma sak, hade dock också velat få det bekräftat. Bra fråga!
Citera
2011-09-27, 22:57
Medlem
Hur är det med peptider syns de på vanliga hormonprover? Och hur lång är spårtiden?
Citera
2011-09-29, 13:26
Medlem
Godrics avatar
Någon som vet ungefär hur länge ghrp-6 kan hålla i rumstemperatur?

Låt oss säga jag ska iväg några dagar och tar med en spruta (1ml), har ej tillgång till kylskåp men packar nålen med massa folie som håller kyla lite?

Någon som vet om de går sticka med detta 1-2 dagar senare?

mvh
Citera
2011-09-29, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godric
Någon som vet ungefär hur länge ghrp-6 kan hålla i rumstemperatur?

Låt oss säga jag ska iväg några dagar och tar med en spruta (1ml), har ej tillgång till kylskåp men packar nålen med massa folie som håller kyla lite?

Någon som vet om de går sticka med detta 1-2 dagar senare?

mvh

The influence of the various buffer species (acetate, citrate, phosphate and borate) was shown to be different and the maximum stability of GHRP-6 was revealed to be in acetate buffer of pH 5.5-6.0. Degradation of GHRP-6 was greater in citrate-containing buffers than in acetate-containing ones. Furthermore, in the citrate-containing buffers, the higher buffer concentration caused greater degradation than the lower ones, but the concentration effect was negligible in acetate-containing buffers. Aqueous solution of GHRP-6 buffered with acetate (0.01 M, pH 5.5) showed a predicted t90% of 4.73 years at 20°C. - Degradation kinetics of growth hormone-releasing hexapeptide (GHRP-6) in aqueous solution
In Sik Ha… International Journal of Pharmaceutics Volume 144, Issue 1, 22 November 1996, Pages 91-97
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in