2011-07-02, 01:22
Medlem
Grainger-13s avatar
Onanera och ven att ha sex funkar fint. Ett ex fick hra frn sin gynekolog att sex var vldigt bra mot menssmrtor. Ett faktum som visade sig stmma vldigt bra.

S nr exet var som ktast (hon var alltid kt nr hon hade mens) s gjorde det dessutom mest nytta, helt enkelt vi knullade som kaniner i smrtstillande syfte.

Dessutom s upplevde hon att menssmrtor och ven mensen gick ver snabbare dom gnger vi nuppade jmfrt med dom gnger vi inte kom till.
Citera
2011-07-02, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKlister
HAHAHAHAH xD r du dum p riktigt?

Nej ktslemmet bildas i slidhlet, varfr skulle det komma ur urinrret?
I slidhlet r det meningen att en kuk ska glida in?

Tro mig jag vet r en tjej!

Verkar finnas olika uppfattningar, i skolan sa lraren alltid att det kom ur urinrret men skulle inte blandas ihop med kiss. Dessutom blir jag sjlv bara vt p utsidan, verkar alltid vara torrt inne i sjlva hlet p mig.
Dremot, sprutorgasmer;

"En del kvinnor kan uppleva en strle av vtska som kommer ur urinrret. Det r krtlar i urinrret som tmmer sig och det heter uretral ejakulation eller kallas fr fontn- eller sprutorgasm."

Saxat frn Vrdguidens hemsida.
Citera
2011-07-03, 00:12
Medlem
det kan skert stmma... trningen har jag lst artiklar om (nej inte i aftonbladet, hll kften) ska snabba p frloppet
Citera
2011-07-03, 01:03
Medlem
TheKickss avatar
Eftersom att mensen kommer frn livmodern och att den inte pverkas av att slidmusklerna arbetar s lter det vldigt lngskt. Men du fr skert ut mer t gngen med slidsekretet s det kan skert upplevas som att man blder mindre vilket skert kan f en knsla av att mensen r "snabbare". Men det skulle ju vara bra om det funka, tv flugor i en smll typ...
Citera
2011-07-03, 02:21
Medlem
Haha, skulle passa p mig. Onanerar ofta ven nr jag har mens och har kort mens, 2 dagar.

Men jag tror inte p det.
Citera
2011-07-03, 04:05
Medlem
Jag har ox funderat p detta.. Dom gnger jag leker under mensen s gr den alltid ver snabbare.. har mrkt detta i ett par r nu men trodde det var inbillning men det stmmer...
Citera
2011-07-03, 04:35
Medlem
luslusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carrooouw
Det r ju typ ALLTID mens i livmodern ven nr man inte har mens vl?!

S du tror att kvinnor gr omkring och blder inne i livmodern VARJE dag???
Du tror inte att man skulle d av det eller i alla fall m j-ligt dligt?

Citat:
Ursprungligen postat av Rawwr
Nej..? Ktslemmet kommer ur urinrret, mensblodet ur slidhlet.

Det hr r s dumt att jag vgrar tro att du menar allvar.

Ingen av er tv har ngra indianer kvar i kanoten.

On topic, det enda jag vet som kan pskynda mensfldet r att ta en vrktablett.
Vissa vrktabletter innehller ett mne som frtunnar blodet och drmed blir det tunnare och rinner ut snabbare.
Citera
2011-07-03, 06:56
Medlem
spjuits avatar
Jag har mrkt av samma fenomen men det innefattar ingen onani. Jag lste ngonstans att det mesta av mensen kommer ut just nr man pissar. S jag gjorde ett experiment. Varannan mnad drack jag vldigt mycket fr att pissa mycket. Just de mnaderna blev mensen 1-2 dagar kortare.
(Den var aldrig ojmn p ngot stt annars. Alltid samma antal dagar).

Ett alternativ fr de som r som jag och knner sig allmnt vidriga under den tiden. Man vill helst inte ens rra sig sjlv.
Citera
2011-07-03, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luslusen
S du tror att kvinnor gr omkring och blder inne i livmodern VARJE dag???
Du tror inte att man skulle d av det eller i alla fall m j-ligt dligt?

Inte att man blder ut det, men att det finns. Blodiga slemhinnor frsvinner inte.
Och jo, man mr frjvla dligt nr man blder varje dag.
Citera
2011-07-03, 15:28
Medlem
luslusens avatar
Citat:
Inte att man blder ut det, men att det finns. Blodiga slemhinnor frsvinner inte.

Nej, du har inte mens inne i livmodern hela tiden utan att blda ut det .
Citera
2011-07-03, 15:34
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Livmodersvggen lker ju varje gng och d upphr mensen. Fr vid nsta gglossning s ska ju livmodern byggas upp igen s att ett gg kan fastna.
Citera
2011-07-03, 15:39
Medlem
Citat:
Verkar finnas olika uppfattningar, i skolan sa lraren alltid att det kom ur urinrret men skulle inte blandas ihop med kiss. Dessutom blir jag sjlv bara vt p utsidan, verkar alltid vara torrt inne i sjlva hlet p mig.

NEJ, det finns INTE olika uppfattningar om var slidsekret/lubrikation bildas! Lgg bara ner. Det r i slidan, dr penis ska in och dr spermier ska transporteras till rtt stlle.

On topic s har jag upplevt samma sak som TS. Om man har sex de sista dagarna p mensen s knns det som man fr en extra skjuts och allting transporteras ut ur en snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in