• 2
  • 3
2011-07-04, 14:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oOoCarroOo
Jag skötte skolan så kom inte och tro att du vet vilken "kategori" jag tillhör. Du känner inte mig så snacka inte. Och mitt CV är jätte bra. Jag har inte mycket erfarenhet det är problemet. Och ja jag söker jobb som inte kräver erfarenhet är inte tappad bakom en hiss. Vissa människor har bara mer tur än andra. Är trött på idioter som dig som tror att dom vet allt om en person av att läsa en tråd på FB.

Trots att du antagligen är den mest välmeriterade unga damen som går på våra gator så får du inget jobb? Vad kan det bero på tror du?
Har varken du eller din kille någon närstående ni kan låna av? Vad är ni för jävla eremitsär?
Citera
2011-07-04, 14:26
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Det är så att soc är sena med att betala ut mina pengar pga att dom hade slarvat bort ett av mina papper *morr*. Och nu är det så att min hyra på 5000 måste betalas idag. Bor med min son och har skulder så kan inte låna.. Vet någon vart jag kan låna 5000 kommer kunna betala tillbaka dom redan nästa vecka då jag fått mina pengar. Så snälla hjälp mig.

Det här är Flashback vännen, är man "nybörjare" blir man snabbt nedtagen på jorden

Jag tycker dock att alla är lite OT med tanke på trådnamnet. Flickan behöver ju hjälp.

Har ni inget ni kan gå till Pantbanken med?
Sälj TV, möbler, bil whatever
Har ni verkligen INGA släktingar ni kan låna av?
SMS-lån
Det finns banker som lånar ut trots bet.anm.

Lycka till!
Citera
2011-07-04, 15:24
Medlem
Jag lånar gärna ut pengar men räntan är saftig.. och vilkoren diskutterar vi inte här. skriv
Citera
2011-07-04, 18:36
Medlem
Olympiuss avatar
Citat:
Jag skötte skolan så kom inte och tro att du vet vilken "kategori" jag tillhör. Du känner inte mig så snacka inte. Och mitt CV är jätte bra. Jag har inte mycket erfarenhet det är problemet. Och ja jag söker jobb som inte kräver erfarenhet är inte tappad bakom en hiss. Vissa människor har bara mer tur än andra. Är trött på idioter som dig som tror att dom vet allt om en person av att läsa en tråd på FB.

Med tanke på ditt språk så tvivlar jag på att du var en stjärna i skolan.

Verkar som att jag har gott om tur jämfört med dig. I övermorgon flyger jag till Sverige. Sade nyligen upp mig för att jag tyckte att jag hade för tråkig fritid. Tjänar 18000 efter skatt, har ingen hyra och betalar inget för mat eller annat. Min enda utgift är min telefonräkning. Efter ett samtal till en fd arbetsgivare fick jag ett mail där det stod att jag skulle höra av mig så fort jag är tillbaka.

Men det är bara tur förstås Har inte alls något att göra med att jag sköter mig på jobbet, tar initiativ, visar intresse och brukar allvar. Jag är en fullkomligt oansvarig person som har tur, hela tiden.
Citera
2011-07-05, 17:10
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympius
Med tanke på ditt språk så tvivlar jag på att du var en stjärna i skolan.

Verkar som att jag har gott om tur jämfört med dig. I övermorgon flyger jag till Sverige. Sade nyligen upp mig för att jag tyckte att jag hade för tråkig fritid. Tjänar 18000 efter skatt, har ingen hyra och betalar inget för mat eller annat. Min enda utgift är min telefonräkning. Efter ett samtal till en fd arbetsgivare fick jag ett mail där det stod att jag skulle höra av mig så fort jag är tillbaka.

Men det är bara tur förstås Har inte alls något att göra med att jag sköter mig på jobbet, tar initiativ, visar intresse och brukar allvar. Jag är en fullkomligt oansvarig person som har tur, hela tiden.

Seriöst fan va duktig och ambitiös du verkar, varför kan inte alla bara vara som dig!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in