2011-06-30, 20:55
Medlem
*slår in en öppen dörr* jag vet nämligen många tjejer som tänder på bögporr och att se killar på film som kysser varandra och har sex.
Men ni killar, kände ni till denna företeelse och är det fler tjejer här med samma böjelse ;p
Citera
2011-06-30, 20:58
Medlem
Kid dynamites avatar
Hade en flickvän som tyckte att det där var något jag skulle prova. Pga bristande intresse från min sida så blev det inget med det. Jag är helt enkelt inte så bög. Jag är rätt säker på att det inte är helt ovanligt att tjejer ber sina killar att tänka över såna här saker.
Citera
Medlem
Nej, känner snarare tvärt om. Två killar är en för mycket tycker jag.
Citera
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Nej, du är inte ensam.....
Citera
2011-06-30, 20:59
Medlem
virrevirras avatar
jag är tjej och usch för bögporr.. : No:
Citera
2011-06-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destinoironia
*slår in en öppen dörr* jag vet nämligen många tjejer som tänder på bögporr och att se killar på film som kysser varandra och har sex.
Men ni killar, kände ni till denna företeelse och är det fler tjejer här med samma böjelse ;p

Jag skulle aldrig gå igång på tanken av att se min egen kile bli knullad i röven av en annan man eller se honom knulla en annan man i röven. Däremot tänder jag sjukt mycket på gaysex. Inte när dom blowar varandra, men när den ena tar den i röven är rätt upphetsande att se på
Citera
2011-06-30, 21:07
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destinoironia

Mitt Ex hade en samling bögporr, tog aldrig ens en uns titt i vad det var i den Tror nog det är rätt vanligt faktiskt. Brukar väl vara rätt snygga killar inom bögporr? Jag själv har ALDRIG sett på bögporr förutom meatspinn som undantag...
Citera
2011-06-30, 21:09
Medlem
Topolinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virrevirra
jag är tjej och usch för bögporr.. : No:

OffTopic: Snygg macka i avataren har det varit din egna lunch/mellanmål ?

OnTopic: Är inte gay och är kille, men tycker porr är mer upphetsande med riktig kukpåsättning man/kvinna än lesbiskt.

Det finns säkert många killar som gillar lesbiska scener, så du behöver inte skämmas för dina böjelser TS
Citera
2011-06-30, 21:24
Bannlyst
Det är väl inte så konstigt att du tänder på två muskelhunkar som ser manliga ut. Att de sedan gör något som är mindre manligt är ju en helt annan potatis.
Citera
2011-06-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
Jag skulle aldrig gå igång på tanken av att se min egen kile bli knullad i röven av en annan man eller se honom knulla en annan man i röven. Däremot tänder jag sjukt mycket på gaysex. Inte när dom blowar varandra, men när den ena tar den i röven är rätt upphetsande att se på
Nej men man vill väl inte se sin egen kille ha sex me nån annan heller kille som tjej.
2 snygga killar och ja precis, bara när dom tar varandra i röven, inga tråkiga suga-kuk-scener
Citera
2011-06-30, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StevenStCroix
Det är väl inte så konstigt att du tänder på två muskelhunkar som ser manliga ut. Att de sedan gör något som är mindre manligt är ju en helt annan potatis.
Haha det är ju JÄTTEMANLIGT med två hunkar som knullar varandra! Blir ju dubbel manlighet
Hmm...synd att Brokeback mountain slutar så tragiskt, de skulle fortsatt vara tillsammans och flyttat ihop för livet...
Citera
2011-06-30, 21:51
Medlem
f3s avatar
Nej tycker inte det är speciellt tändande... men det är ju en smaksak
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto