Har ett problem gllande mitt grafikkort. Detta relaterar till topic ati, amd?
Omformaterade datorn igr. Och installerade drivrutiner fr moderkort och grafikkort, nr detta gjorts s visar det sig att nuvarande drivrutiner inte stdjer openGL(varav jag spelar en del cs s blir detta ett stort problem)
Och sedan, nr jag laddar ner senaste drivrutinerna frn ATI's nya hemsida, AMD s fungerar inte drivrutinerna alls?? Utan det str bara "No AMD graphics driver is installed, or the AMD driver is not functioning properly. Please install the AMD driver appropriate for your AMD hardware"'
Det lter som en misslyckad avinstallation/installation av drivrutinen.
Tar hjlp av te.x Revo Uninstaller. Avinstallerar bort drivrutinen med hjlp av detta program. Ser till s du utfr en fullstndig sdan. Rensar drefter datorn med te.x CCleaner.
S fort du skrivit insg jag ocks felet, jag hade helt enkelt inte avinstallerat de gamla drivrutinerna. Rckte med att jag tog bort alla drivrutiner och installerade nya s fungerade det!
Tackar tackar.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!