2011-06-30, 05:03
Medlem
jag undrar bara vilken som är farligaste

brunt
grönt?
Citera
2011-06-30, 05:19
Medlem
Ingen är farlig.. Enda skillnaden enligt mig är att brunt gör en mer degig och chill då grönt gör en mer high.

Peace!
Citera
2011-06-30, 05:20
Medlem
Djungelvrols avatar
ingen av dom det är samma exakt samma effekt
Citera
2011-06-30, 10:17
Medlem
syrafrukosts avatar
Det är lite olika effekt på olika sorter av cannabis, men ingen är "farligare" än den andra.

Man trodde ju nästan på skiten en stund där att "hasch" var något slags dödsknark som en smutsig heroinist hade jobbat fram i sin källare.. men nu efter otaliga personliga "undersökningar" så kan jag nog konstatera att det var ju bara rent skitsnack.

Klassiskt citat från Sveriges Folkhälso-"hivemind": "Cannabis inte bra för dig att röka.. men HASCH DET ÄR FAN LIVSFARLIGT!"
Citera
2011-06-30, 10:20
Medlem
KalasWeeds avatar
Ditt förhudade troll, hur gammal är du p12 ? har du aldrig sökt på om cannabis över huvudtaget? Nej vi startar en dum jävla tråd i stället ditt jävla pantskallfittostron. Till svar på din fråga, Nej ingen har dött what so ever av hasch eller weed, har du inte läst någonting om cannabis? Iofs är ju 80% som står om cannabis bara äcklig propaganda, men du gör mig lite äcklad ändå. För jag tror du trollar eller någonting. Annars hade du inte startat denna tråd, du hade läst lite granna istället. Och jag skulle råda dig att ge fan i cannabis också, för du skulle säkert vara en sån som röker en två gånger, sen rätt var de är så är du bäng och då får du för dig att du ska dö och skit, så du drar till sjukan och säger att du har rökt dödsdrogen sen är du emot cannabis iaf.
Senast redigerad av KalasWeed 2011-06-30 kl. 10:25.
Citera
2011-06-30, 10:29
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelvrol
ingen av dom det är samma exakt samma effekt

Nja inte direkt. Ruset mellan gräs och brunt är skillnad.

Hasch ruset upplever jag som en aning för anti-psykotiskt, känns som man blir för seg och trög av det, och till och med tankar blir sega

Gräs är också olika men generellt mer intensivt och flummigt.

Att röka hasch är som att sitta på toaletten till världens bästa cirkus, medans på gräs får du stå utanför och titta på.
Citera
2011-06-30, 10:56
Medlem
Hydraahs avatar
LoL KalasWeed ditt troll :P

Hänvisar TS till denna tråd; https://www.flashback.org/t447673
När det gäller mindre frågor som denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto