2011-06-30, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
När hände detta?

Lördags
Citera
2011-06-30, 22:25
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Vad är övriga 99%?

Med 1 % menas de kriminella mc-förarna vad jag vet, så tror han syftade på det. Läs på om du vill : http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaw_motorcycle_club

Är inte Naserligan rätt aktiva i Landskrona? kanske dom som ligger bakom? Någon som kommer på något troligt motiv?

En fråga som kanske inte har med diskussionsunderlaget i den här tråden så mycket, är Bandidos störst i skåne? träffade nämligen 2 skånska bandidos i Stockholm för kanske 3 veckor sen.
Citera
2011-06-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -OOOO-
vet vem den gripne e... har ingen lust att skriva ut det för jag riskerar saker då kanske när det lagt sig lite.....
men skit i och berätta det då,det är ingen här som är intresserad av vem du känner om det inte bidrar till¨något i ärendet.
Citera
2011-06-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Med 1 % menas de kriminella mc-förarna vad jag vet, så tror han syftade på det. Läs på om du vill : http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaw_motorcycle_club

Är inte Naserligan rätt aktiva i Landskrona? kanske dom som ligger bakom? Någon som kommer på något troligt motiv?

En fråga som kanske inte har med diskussionsunderlaget i den här tråden så mycket, är Bandidos störst i skåne? träffade nämligen 2 skånska bandidos i Stockholm för kanske 3 veckor sen.

Vad jag vet finns inte Naserligan i Landskrona. Men där finns en del släktingar till det tyngre grabbarna i Göteborg. Var lite bråk med en sådan i La för några år sedan som var på besök. När de fick reda på med vem de bråkat med så blev man väldigt ångerfull. He He.
Citera
2011-06-30, 23:44
Medlem
Adressen som han hämtades på efter ha dumpat eller kvaddat motorcykeln är ju Bernstensgatan 30.
Kollar man Ratsit fins ett namn som är synonymt med Albaner, och det är Lu*h*j.
Kommer från Kosovo, och då måste han fått skydd där. Man ska tydligen spårat med hund från mc:n.

Spännande!
Citera
2011-06-30, 23:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottskod
Adressen som han hämtades på efter ha dumpat eller kvaddat motorcykeln är ju Bernstensgatan 30.
Kollar man Ratsit fins ett namn som är synonymt med Albaner, och det är Lu*h*j.
Kommer från Kosovo, och då måste han fått skydd där. Man ska tydligen spårat med hund från mc:n.

Spännande!
Varför är detta spännande? Varför måste han ha fått skydd där? Han planerade knappast att vurpa där han kunde få skydd. Vi vet inte alls var han greps. Namnet du nämner ger inga träffar i FB.
Citera
2011-07-01, 01:14
Medlem
Känns defenetivt som att BC är GM, som några tidigare skrev.

Vet tyvärr inget mer än vad som stod i tidningen..
Citera
2011-07-01, 01:21
Medlem
Aragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottskod
Kan det ha med skjutningen i Norrköping?
3 bröder från Outlaws Malmö väl?

Enl. källa så ska minst 10 skott avlossats.
Kille på mc stack från platsen.

Undrar då om man besvarade elden? Ett magasin har 9 kulor. Eller laddade han om?

Ursäkta men hur menar du nu? ett magasin kan rymma olika många patroner. en av mina rymmer endast 6 och den andra 17.
Citera
2011-07-01, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon
[/b]
Ursäkta men hur menar du nu? ett magasin kan rymma olika många patroner. en av mina rymmer endast 6 och den andra 17.

Det har skjutits över 18 skott visst.
Citera
2011-07-01, 03:04
Medlem
Citat:
Varför är detta spännande? Varför måste han ha fått skydd där? Han planerade knappast att vurpa där han kunde få skydd. Vi vet inte alls var han greps. Namnet du nämner ger inga träffar i FB.

Spännande för att det dras ihop mer och mer tycker jag. Jag har mer info som jag inte kan gå ut med. Då avslöjar jag min uppgiftslämnare.
Han kanske sökte skydd hos någon släkting eller känd landsman.
Om du menar GM så kan du Googla så hittar du en hel del om hans bravader.
Han har en diger lista med grova brott bakom sig, och jag skulle inte gissa att han har en god framtid framför sig.
Han greps ju på adressen eftersom ambulansen ska ha haft polis med sig.
Citera
2011-07-01, 03:38
Medlem
tungsnubbes avatar
inte BC som sköt. Tro mig
Citera
2011-07-01, 06:02
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tungsnubbe
inte BC som sköt. Tro mig
Vem vare som fucking sköt då? Pistolturken kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in