• 3
  • 4
2015-01-10, 14:56
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
Aldrig hört talats om, vanligare med synpåverkan som att man ser dubbelt eller suddigt.
Men be henne byta till sabrilex eller felbamat mot epilepsi o skönare flumm än benso.

Haha hon tar dom inte för att bli påverkad men tack för rådet.

Hmm jag undrar vad det beror på... Hon hade inte dessa syner innan hon började med dem.
Citera
2015-02-19, 18:48
Medlem
Jag har haft hermolepsin i ca 4 månader. Jag fick medicinen på Hornö. jag tycker de är fett nice att flumma på dom har tryckt i mig 13-14 st (200mg) som mest. Visst man blir gungig o flummig som fan, men inte har jag trillat eller skadat mig på något som helst sett.. jag ska smälla i mig 9 st 200 mg nu. Det ända dåliga är att toleransen inte verkar gå ner. Flumma på peace
Citera
2016-03-15, 17:44
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
sinnessjuk drog. man vinglar sig sakta fram på gatorna och får typ jack sparrows kroppsspråk gånger 2. jag var dum nog att boosta med grapefruktjuice första gången. tog 600 mg och det var som en stormig natt till sjöss i 30-40 timmar i sträck. man får en helvetisk baksmälla också.

jag kommer ihåg allt som hänt under påverkan av dessa dock, och till skillnad från andra GABA agonister så behåller man en hel del hämningar, man håller sig ganska klartänkt men kroppen är ute och svävar i rymden..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in