2011-06-29, 14:52
Medlem
tja fick 200 lyrica av en kär vän, åt 8 första dagen, mådde som en prins. snudd på e rus, men självklart inte lika kraftigt. åt andra dagen, började med 10, inget hände, slutade med att jag åt 22 st, och kände inte mycket alls. nu kommer jag inte ihåg ordet så jag skriver som ett barn men, blir man "immun" av dessa snabbt, dvs man blir inte bäng nästa dag om man äter igen, typ som E?

kram
Citera
2011-06-29, 14:55
Medlem
Boxis avatar
Tolerans utvecklas ja, jag har ingen erfarenhet av lyrica men det låter som att du får en extrem tolerans på nolltid. Såvitt jag vet är det bara tryptaminer (svamp, lsd osv) som ger en så snabb toleransutveckling som du beskriver.
Citera
2011-06-29, 15:31
Medlem
Stormorfars avatar
Ja, toleransen kommer väldigt fort på lyrica, kör en gång i veckan om du är ute efter att flumma. Går ju att boosta med alkohol och benzo annars.
Citera
2011-06-29, 15:43
Medlem
Speedkillahs avatar
Ja självklart toleransen kommer jävligt fort men ta en paus eller så tar du lyrica och dricker några öl till det men inte mycket så ska du se att må som en kung kommer krypa fram men överdriv inte med alkohol

Lyrica<3
Citera
2011-06-29, 17:44
Medlem
Macgarvers avatar
200mg uppdelat på 3 gånger eller 300mg på två gånger dagligen funkar mot min nervsmärta och är till viss del ångestdämpande. Har tagit 900mg någon gång mot opioidabstinens.

Den gör vad den ska fortfarande efter ett par år men har tyvärr en hel del biverkningar.
Verkar som sagt att man får ta det sällan om det ska funka som, ehh typ knark.

Spara det till era abs är mitt råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in