2004-10-28, 18:49
Bannlyst
hej! när jag e inloggad och kolla på inloggade användare är jag alltid först, är det så för alla eller är det programmerat så att användaren ser sig sj överst alltid?
2004-10-28, 18:53
Medlem
ahlmans avatar
Jag är först jag med, fast på min dator...
2004-10-28, 18:54
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
hej! när jag e inloggad och kolla på inloggade användare är jag alltid först, är det så för alla eller är det programmerat så att användaren ser sig sj överst alltid?

Det sista alternativet....
2004-10-28, 18:54
Medlem
Citat:

Du e typ bäzt.

*kjamizzar*

// Tommy T
2004-10-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
Du e typ bäzt.

*kjamizzar*

// Tommy T

Typ haha!

DU e bäst!
2004-10-28, 19:11
Medlem
scratchys avatar
Listan över inloggade är i ordningen senaste aktivitet. Det medför att man själv alltid hamnar först i den, eftersom listan skapas i samma ögonblick som man väljer att gå till den sidan.
2004-10-28, 19:17
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scratchy
Listan över inloggade är i ordningen senaste aktivitet. Det medför att man själv alltid hamnar först i den, eftersom listan skapas i samma ögonblick som man väljer att gå till den sidan.
Och därför hamnar alla andra i bokstavsordning?
2004-10-28, 19:24
Medlem
scratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Och därför hamnar alla andra i bokstavsordning?

Å fan, tänkte inte på det...
2004-10-29, 20:22
Medlem
phreakdentas avatar
Jag har ett litet anteckningsblock vid sidan om datorn, däri brukar jag skriva upp viktiga saker såsom lösenord, datum och betalda räkningar... Jag har precis antecknat att du ser dig själv först på onlinelistan.
2004-10-29, 20:25
Bannlyst
Citat:
Det är för att du bidrar med de intressantaste inläggen. Det finns en liten räknare som tar fram hur många som följer dina inlägg
2004-10-29, 20:28
Medlem
jrosens avatar
Frågan är besvarad....
Den som har andra fakta att komma med är välkommen att skicka ett PM så skall jag fundera på en ev upplåsning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in