• 1
  • 2
2011-06-28, 16:13
Medlem
Imperativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
Precis dig jag vill ha svar av!
hur klara du av det psykiska då? hur lyckades du inte bli kär i henne osv? jo jag hade inte heller planerat nåt långt bara över sommarn typ

Jag var kär i henne från början, men tappade känslorna. Hon var så snygg att jag inte ville byta, sexet var också alldeles för bra. Grejen är att man får bestämma sig för att bara ha kul. När man väl kommer in i sitt ha kul-mindset är det inga större problem faktiskt, så länge hon inte misstänker något. Hehe.

Man kan ju göra annat kul med henne än bara ha sex, typ mysa, chilla och sånt. Så länge man förstår att det bara är en temporär grej är det inte så farligt, se det som en kul grej bara.

Det enda problemet är att om man bara vill ha kul är man inte så tolerant... tjejer skall ju hålla på hela tiden med sina hormonutbrott, gnäll, tjat och sånt och man tröttnar ganska snabbt om man inte är kär. Mitt tips är: försök klämma ut så mycket sex/kul/whatever ur förhållandet, sedan dumpar du henne. Du vet ju att hon varit otrogen tidigare, så kom ihåg att hon inte är att lita på. Lycka till

EDIT:
När det gäller att lura henne att du är kär så är det inte särskilt svårt alls, säg några ömma ord ibland om du märker att hon börjar bli grinig.
Senast redigerad av Imperativ 2011-06-28 kl. 16:15.
Citera
2011-06-28, 16:19
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperativ
Jag var kär i henne från början, men tappade känslorna. Hon var så snygg att jag inte ville byta, sexet var också alldeles för bra. Grejen är att man får bestämma sig för att bara ha kul. När man väl kommer in i sitt ha kul-mindset är det inga större problem faktiskt, så länge hon inte misstänker något. Hehe.

Man kan ju göra annat kul med henne än bara ha sex, typ mysa, chilla och sånt. Så länge man förstår att det bara är en temporär grej är det inte så farligt, se det som en kul grej bara.

Det enda problemet är att om man bara vill ha kul är man inte så tolerant... tjejer skall ju hålla på hela tiden med sina hormonutbrott, gnäll, tjat och sånt och man tröttnar ganska snabbt om man inte är kär. Mitt tips är: försök klämma ut så mycket sex/kul/whatever ur förhållandet, sedan dumpar du henne. Du vet ju att hon varit otrogen tidigare, så kom ihåg att hon inte är att lita på. Lycka till

EDIT:
När det gäller att lura henne att du är kär så är det inte särskilt svårt alls, säg några ömma ord ibland om du märker att hon börjar bli grinig.
Tack, allt du skrev är mkt användbart
Citera
2011-06-29, 07:52
Medlem
SoldOnLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
är lite för ung för att för att ens hoppas på att hitta min själs frände ännu, att spela spelet för att få ligga är ganska krävande och börjat tröttna på det lite smått, jag vill ligga med hon för att hon var min första skulle inte du vilja ligga med din första igen?

Nej det ser jag ingen anledning till. Varför gräva i det förflutna och riskera att dra upp massa känslor och må dåligt igen?

Är du för ung för att leta efter något seriöst? Grattis! Du har hela sommaren framför dig med härligt flirtande och festande Passa på och njut av singellivet och gör det bästa av det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in