2011-06-28, 03:39
Medlem
Lyxarsles avatar
Ja undrar mest då till er tjejer hur man kan lättast få en avsugning av er. Vill helst ha nått tips som funkar snabbt och utan att det kostar pengar eller är jätte mycket besvär och så, vill inte bli ihop med någon utan bara själva avsugningen, om det finns nått tips eller roligt skämt man kan dra för att det ska funka
Citera
2011-06-28, 03:44
Medlem
Jadu i mina tonår funkade det alltid att få dom att supa sig så dom knappt kunde stå.
Men det har jag inte testat på länge, jag är väl mest inne för "riktiga" relationer nu för tiden. :-)
Citera
2011-06-28, 03:56
Medlem
iAlexs avatar
Smaksatta kondomer.
Citera
2011-06-28, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
om det finns nått tips eller roligt skämt man kan dra för att det ska funka

"Vad kallas det där sladdriga runt fittan?
Kvinna."

Nä, jag skojade. Men är du full?
Fungerar inte riktigt så. Tror att många hade tagit illa vid sig, (alternativt dragit till dig) (jag hade definitivt dragit till dig) om du frågat på ett sådant märkligt(?) sätt.

Hosta upp lite pengar, eller flirta och låtsas vara intresserad.
Citera
2011-06-28, 12:59
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Det går inte
Citera
2011-06-28, 13:03
Medlem
snafflebits avatar
Citat:
Ja undrar mest då till er tjejer hur man kan lättast få en avsugning av er. Vill helst ha nått tips som funkar snabbt och utan att det kostar pengar eller är jätte mycket besvär och så, vill inte bli ihop med någon utan bara själva avsugningen, om det finns nått tips eller roligt skämt man kan dra för att det ska funka
Sommarlov tydligen nu. Du vet att kvinnor/tjejer är individer va? Individer kallas det för att de är olika i olika avseenden. Tror du att det finns en gyllene replik som får alla kvinnor att ställa sig på knä och dra ner gylfen på dig och ta din svettiga tonårssnopp i munnen? *facepalm"* räcker inte till här
Citera
2011-06-28, 20:12
Medlem
aquickones avatar
Klart det går att hitta. Men då måste du finna en tjej som verkligen älskar att suga kuk. Antingen för att hon tycker om känslan av att ha en kuk i munnen och känna den spruta, eller för att hon tycker om att se killar njuta. Jag startade en tråd här för några månader sen där jag frågade om det fanns några killar som har haft en "blowjob-KK", alltså där det bara handlar om att tjejen suger av killen. Varken samlag eller att killen slickar tjejen. Och det fanns uppenbarligen några som varit med om detta. Just go find her
Citera
2011-06-28, 20:13
Medlem
Citat:

Svårt om du inte ändrar inställning.
Citera
2011-06-28, 20:14
Medlem
Rillzs avatar
ja, ett effektivt sätt är ju att gå ner själv på tjejen först, då kommer hon få skuldkänslor av att hon kommit x antal ggr och du inte alls... sen kan du köra nån sad puppy eyes så kommer hon garanterat ta hand om dig! YÄÄY
Citera
2011-06-28, 21:51
Medlem
gorkijggs avatar
Dom enda som inte kommer att svara på din frågeställning så som du önskar är tjejer. Ta en kall dusch och acceptera att kvinnor normalt inte ens vill knulla.
Citera
2011-06-28, 22:16
Medlem
Ferdawoons avatar
Bli trevligare, snyggare och mer vältränad. Gärna större lem också. Då tror jag det kommer gå lättare.
Citera
2011-06-28, 23:10
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAlex
Smaksatta kondomer.

Används kondomer vid avsugning ens nu för tiden? Snacka om toppen av osexighet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in