Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-06-28, 10:21
Medlem
Svagdrickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leo135
Okej såhär: om en kille dissar en tjej så finns det inget mer för henne att hämta än sex framöver.

Vill du ha en relation så är jag ledsen om jag gör dig besviken men du bör söka dig till en ny kille.

+1

Dagens sanning. Glöm killen. Han är inte intresserad av att ha en relation med dig. Det är den hårda verkligheten. Att han visar intresse ute på krogen tyder bara på att han är fyllekåt.

Vill du ha det svart på vitt så se till att, åh jag vet inte... snacka med honom?
Citera
2011-06-28, 11:45
Medlem
slösa din tid på en kille som inte vill ha dig? hur dum får man bli? respektera dig själv och var rädd om din tid.
Citera
2011-06-30, 00:11
Medlem
barajagkommerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svagdricka
+1

Dagens sanning. Glöm killen. Han är inte intresserad av att ha en relation med dig. Det är den hårda verkligheten. Att han visar intresse ute på krogen tyder bara på att han är fyllekåt.

Vill du ha det svart på vitt så se till att, åh jag vet inte... snacka med honom?

Tack, jag tror också de är den hårda sanningen. Jag menar, om man vill ha något kämpar man väl oftast som kille. Jag förtjänar bättre, trots att det gör ont. Vi får se, kommer det ett tillfällle så kollar jag läget.
Citera
2011-07-01, 15:13
Medlem
strandeds avatar
Om han blivit sårad så kan han vara en sån kille som inte släppt sitt ex ännu och det lär dröja innan han slutar vira in henne i illusionens slöjor. En sådan vill man inte träffa.
Det låter som han gillar dig ändå lite, men inte vill ha något annat än sex. Han sa det ju själv inget förhållande men det är mysigt att träffa dig. Killars raka sätt att förklara det på. Vi tjejer kanske menar mer när vi säger något men killar menar oftast bara det de säger. Därför är det lika bra att lita på det.

Hoppas du kan släppa honom och rikta in dig på någon annan snygging. Om han är konstig så kanske det är nåt i det som triggar dig också spänning nåt som fångar ditt intresse. Men konstiga män brukar för det mesta bara betyda problem.
Det finns alltid ett senare ett sen. Så släpp honom för ett tag iallafall, om det går. Kanske om nåt
år igen är han redo.
Citera
2011-07-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barajagkommerin
Jag - Varför ringde du inte mig när du var utelåst, du hade kunnat sova hos mig
Han - Jag ville inte störa dig ju
Jag - Klart du inte stör, jag tycker ju om dig.
Han - Va snäll du är

Jaså, det hade han?

Vad är ditt problem med att bara ha mysigt egentligen...
Citera
2011-07-01, 18:21
Medlem
ni kvinnor måste förstå att alla män inte vill följa efter er osv, ni ska mena det ni säger & vara ärliga, när han sa att han inte hinner med ett förhållande så menade han ju säkert just nu, helt klart att han gillade dig. men du svarade att du inte heller vill ha ett förhållande så blev han säkert rätt besviken han med.*

ta kontakt med han & börja om på nytt!
Citera
2014-01-04, 01:01
Medlem
barajagkommerins avatar
.

Tacksam för alla råd och spekulationer [/quote]
Senast redigerad av barajagkommerin 2014-01-04 kl. 01:04. Anledning: Skulle ändra en annan sak men tryckte fel.
Citera
2014-01-04, 01:11
Bannlyst
Citat:
.

Tacksam för alla råd och spekulationer
[/quote]

Det är nog dags att gå vidare nu hjärtat och skita i han.
Citera
2014-01-04, 01:20
Medlem
flingaroos avatar
Citat:
.

Tacksam för alla råd och spekulationer
[/quote]
Vilken cliffhanger, haha...hur gick det? :P
Citera
2014-02-10, 00:42