Citat:
Ursprungligen postat av Hydraah
För att det oftast innehåller mer CBD. Du kunde ha googlat för svar på det också.
.
Jag kan läsa upp en rad olika anledningar ang. varför en indica strain skulle vara bra när man har en hjärnskakning. Min "fråga" var mer som en reaktion på att inlägget jag svarade på var bristfälligt.
Citat:
Forum som dessa ska vara chill. Med det är klart att man ska följa vissa regler för att det inte ska bli allt för mycket skit och copy-paste trådar. Tycker dock denna tråd inte är allt för onödig. TS undrar varför hjärnskakning = slår hårdare. Det går att diskutera kring det.
Om man bara vill "chilla lite" kan man ju alltid besöka chaten, och copy-paste trådar skulle ju höja nivån, då kanske det till och med kommer med ett par källor, om det var det du syftade på.
Men du har rätt angående tråden, det finns faktiskt lite diskussionsunderlag. Men TS gör det inte lätt, man kan ju svara på den första frågan med ett par motfrågor, är det bra gräs? Har du rökt samma gräs tidigare? Hade du lika hög tolerans då? Har du rökt tidigare under dagen? Röker du i pipa eller bong nu, jämfort med om det var joint tidigare?