2011-06-27, 21:39
Avslutad
Jag har en hjärnskakning & nu sitter jag & röker på, det slår väldigt hårt. varför?
Citera
2011-06-27, 21:43
Medlem
Nyckelsmedens avatar
Varför röker du på när du har hjärnskakning om man får fråga?
Senast redigerad av Nyckelsmeden 2011-06-27 kl. 21:47.
Citera
2011-06-27, 21:49
Avslutad
jag har gjort det hela veckan nu, men frågan är om de e farligt, fick hjärnskakning igår.
Citera
2011-06-27, 21:56
Medlem
Hydraahs avatar
Tvivlar på att det är negativt för din hjärnskakning alls. Om något känns det bara bättre.
Citera
2011-06-27, 22:08
Avslutad
tar bort huvudvärken, men tillsätter det extra snurr??
Citera
2011-06-27, 22:29
Medlem
Dothrakians avatar
Ja fan bara ett litet flumm+
Citera
2011-06-27, 23:16
Medlem
Djungelvrols avatar
cool story bro... värför så många meningslösa trådar på sistonde? "hej jag sitter o röker på"
Citera
2011-06-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelvrol
cool story bro... värför så många meningslösa trådar på sistonde? "hej jag sitter o röker på"

Du är det enda som är meningslöst här din jävla gnäll fitta.

OT: Tror det kan kännas lite bättre nästan ifall det är någon go indica
Citera
2011-06-28, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelvrol

sommarlov.

OnT: Tror inte att det gör något med din hjärnskakning om det inte är dåligt att blodtrycket förändras..
Citera
2011-06-28, 11:03
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Du är det enda som är meningslöst här din jävla gnäll fitta.

OT: Tror det kan kännas lite bättre nästan ifall det är någon go indica

Vadå, detta var ju en ganska meningslös trådstart? TS kanske kunde ha googlat för svar istället? Eller räknat ut att cannabis inte bör påverka en hjärnskakning annat än smärtstillan och lite ro.

Och du skriver att det skulle vara bättre med en indica, varför då?
Citera
2011-06-28, 13:53
Medlem
Hydraahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Vadå, detta var ju en ganska meningslös trådstart? TS kanske kunde ha googlat för svar istället? Eller räknat ut att cannabis inte bör påverka en hjärnskakning annat än smärtstillan och lite ro.

Och du skriver att det skulle vara bättre med en indica, varför då?
För att det oftast innehåller mer CBD. Du kunde ha googlat för svar på det också.

Forum som dessa ska vara chill. Med det är klart att man ska följa vissa regler för att det inte ska bli allt för mycket skit och copy-paste trådar. Tycker dock denna tråd inte är allt för onödig. TS undrar varför hjärnskakning = slår hårdare. Det går att diskutera kring det.
Citera
2011-06-28, 15:01
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraah
För att det oftast innehåller mer CBD. Du kunde ha googlat för svar på det också.
.
Jag kan läsa upp en rad olika anledningar ang. varför en indica strain skulle vara bra när man har en hjärnskakning. Min "fråga" var mer som en reaktion på att inlägget jag svarade på var bristfälligt.

Citat:
Forum som dessa ska vara chill. Med det är klart att man ska följa vissa regler för att det inte ska bli allt för mycket skit och copy-paste trådar. Tycker dock denna tråd inte är allt för onödig. TS undrar varför hjärnskakning = slår hårdare. Det går att diskutera kring det.

Om man bara vill "chilla lite" kan man ju alltid besöka chaten, och copy-paste trådar skulle ju höja nivån, då kanske det till och med kommer med ett par källor, om det var det du syftade på.

Men du har rätt angående tråden, det finns faktiskt lite diskussionsunderlag. Men TS gör det inte lätt, man kan ju svara på den första frågan med ett par motfrågor, är det bra gräs? Har du rökt samma gräs tidigare? Hade du lika hög tolerans då? Har du rökt tidigare under dagen? Röker du i pipa eller bong nu, jämfort med om det var joint tidigare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in