Hon måste väl fatta att hon inte kan anmäla dig för våldtäkt när du inte har gjort någon sådan?
Jag misstänker att hon är i en väldigt pressad situation. Hon måste också säga att du har våldtagit henne för att inte behöva erkänna att det faktiskt var hon som ville ha sex med dig först. Hon skulle isf behöva erkänna för sin pojkvän att hon varit otrogen och då är det troligt att de tar slut. Det är förmodligen hennes pojkvän och vänner som pressat henne till att göra anmälan på dig.
Det här kommer iaf lösa sig, du är ju oskyldig! Håll fast vid sanningen då. Snacka med henne före och varna om att smällen kommer sen för henne om inte nu. Jag ser ingen annan lösning än att hon måste erkänna att det inte var en våldtäkt.
Hon vill väl inte erkänna för att då måste hon göra slut med sin pojkvän plus att hon får en horstämpel, jag ska försöka! Tack för tipset, btw så är jag inte den trovärdigaste personen ibland..
Ifall du har läst tråden så vet du att jag röker marijuana och har åkt fast för det och för lite annat, polisen gillar inte mig direkt om man säger så
Som du bäddar får du ligga.
Om du tvunget behövde dra över henne en sista gång borde du inte glappat med käften efteråt.
Är det okej för mig att säga till våldtäktsoffer på samma sätt att de får skylla sig själva om de klär sig lättklätt? Jag menar eftersom de uppenbarligen sätter sig i en större risk för att råka illa ut så spelar det väll ingen roll vad juridik, moral eller något annat vettigt säger....
Citat:
Ursprungligen postat av SuperStudx2
Hon vill väl inte erkänna för att då måste hon göra slut med sin pojkvän plus att hon får en horstämpel, jag ska försöka! Tack för tipset, btw så är jag inte den trovärdigaste personen ibland..
Ifall du har läst tråden så vet du att jag röker marijuana och har åkt fast för det och för lite annat, polisen gillar inte mig direkt om man säger så
Du bör nog om något bara förklara för henne vilken situation du blir satt i men ärligt talat så kommer hon nog vara för trög för att förstå konsekvenserna om de inte kommer från någon utomstående.
Att röka på och snatta är petitesser som du inte ens ska tänka på och verkligen anmäla henne snabbt och be om hjälp av andra. Är detta på riktigt så kommer du att må jävligt dåligt innan det här är över och att få stöd från någon kommer att behövas.
Asså det räcker inte med att en brud säger att hon har blivit våldtagen, det måste finnas nån form av bevis.
Nu vet jag inte hur du har sex, du kanske har sex av det våldsammare slaget men ändå, det har gått några veckor så det borde inte finnas några blåmärken eller nåt sånt.
Dessutom tar man vid en utredning hänsyn till andra faktorer, såsom vad som sagts bland andra och det faktum att Ni har vart tillsammans innan, hon kommer dessutom få snacka med en psykolog som är rätt kunnig, det blir ytterst svårt för henne att ljuga om en sån här pryl för de nöjer sig inte med själva historien enbart, vill hon driva det vidare till rättegång så är det hennes pryl, men hon kommer inte att vinna, såtillvida du inte har våldtagit henne dvs.
För vad du skriver här är en sak, vad som hänt i verkligheten en helt annan.
Hon behöver inte alls tala med en psykolog för att det ska bli rättssak. Sedan är det inget som säger att en psykolog inte ställer ledande frågor, alltså omedvetet slipar hennes historia och gör den trovärdigare. Oftast ett resultat av olika kurser erbjudna av kvinnojourer m.m.
Är det okej för mig att säga till våldtäktsoffer på samma sätt att de får skylla sig själva om de klär sig lättklätt? Jag menar eftersom de uppenbarligen sätter sig i en större risk för att råka illa ut så spelar det väll ingen roll vad juridik, moral eller något annat vettigt säger...
En kvinna ska kunna gå naken ute utan att ens en man petar på henne. Riktiga män borde vända bort blicken.
Polisanmäl henne och säg precis som det är. Din historia kommer verka mest trovärdig och hon bör rimligen dömas för förtal.
EDIT: Fortsätt med att propagera för dig själv på din Facebook, överallt. Nämn henne med namn, skriv exakt som det varit och säg bara som det är. Hon är rädd att framstå som en hora och försöker vända det hela på ett sätt som inte är okej. Även om du kanske gjorde fel som hoppade i säng med henne, trots att det var hennes initiativ, och kanske gjorde fel som berättade, så har hon ingenstans gjort något rätt. Hon raggade upp dig när hon var upptagen, hade sex, och sedan för att du gjort ett litet "tabu" att försäga dig när du så lovat, så ger det inte henne rätt att påstå att du våldtagit henne.
Säg upp all kontakt, försök förstöra hennes liv som hon försöker med ditt. Hon förtjänar det, äcklig hora.
Senast redigerad av DXM-Redemption 2011-06-29 kl. 14:45.
Nu är det så att jag och min flickvän gjorde slut för cirka ett halv år sedan pågrund utav att hon inte litade på mig för några saker jag gjorde. Men sen vart hon tillsammans med en ny kille efter någon månad och så försöker hon göra mig avundsjuk eller något genom att alltid prata i telefon med han när vi träffas, alternativt tar med han (Vi har samma umgänge, så träffas ofta).
Men nu för typ en månad sen började hon stöta på mig igen, som hon alltid gör när inte så många är i närheten så att dom kan säga till hennes pojkvän, men den här gången var det lite mer än bara flörtande utan hon började ta på mig och säga hur mycket hon saknar mig osv. Sen slutar det med att vi har sex efter lite pratande och sånt.
Hon sa att jag fick lova att inte säga till någon och jag lovade. Men nu förra veckan så råkade jag berätta det för några polare och sen tog det inte lång tid innan alla visste det och mitt ex nuvarande pojkvän vart jätteledsen osv. Men sa att jag hade våldtagit henne, när det var hon som egentligen var på mig och fick mig att bli kåt!
Nu håller hon på att säga att hon ska anmäla mig för våldtäkt och att jag kommer hamna i fängelse, och hon hatar mig osv.. Jag kan tillägga att jag fortfarande har känslor för mitt ex så det sårar mig väldigt mycket att veta att hon tänker anmäla mig för våldtäkt när jag inte gjort något
Vet heller inte hur och om hon kan bevisa att jag har våldtagit henne, men jag vill inte åka fast för något jag inte gjort!
hjälp mig Flashback! Vad ska jag göra?
Dumjävel. Rätt åt dig för att du ligger med en tjej som har kille. Hoppas bitchen blir dumpad så det ryker om det. Äckel.
Dumjävel. Rätt åt dig för att du ligger med en tjej som har kille. Hoppas bitchen blir dumpad så det ryker om det. Äckel.
Dumjävel. Du är sjuk i huvudet som tycker att en promiskuös hora som ligger med andra och tar initiativ till det har rätt att anklaga någon för våldtäkt endast för att skydda sitt hor-rykte.
En kvinna ska kunna gå naken ute utan att ens en man petar på henne. Riktiga män borde vända bort blicken.
Går bort från det jag säger direkt, hoppas provocera på något nytt skitsnack genom något löjlig kommentar som du inte ens själv tror på. Nästa inlägg från dig blir det sista jag läser i det här ämnet om du faktiskt vill säga något av mening istället för att leka liten flicka....
Men sa att jag hade våldtagit henne, när det var hon som egentligen var på mig och fick mig att bli kåt!
Liite klumpigt sagt ja. Fast bra att du ser ditt klavertramp.
Citat:
Nu håller hon på att säga att hon ska anmäla mig för våldtäkt och att jag kommer hamna i fängelse, och hon hatar mig osv.. Jag kan tillägga att jag fortfarande har känslor för mitt ex så det sårar mig väldigt mycket att veta att hon tänker anmäla mig för våldtäkt när jag inte gjort något
Vet heller inte hur och om hon kan bevisa att jag har våldtagit henne, men jag vill inte åka fast för något jag inte gjort!
hjälp mig Flashback! Vad ska jag göra?
Jag kan inte hjälpa det men all min logik och all mitt sunda förnuft säger att det är en frågan om hämnd för det du gjorde.. (Se spoiler)
Citat:
Jo jag vet, men jag har fortfarande känslor för henne. Vi var tillsammans i två år. Anledning till att hon gjorde slut var för att jag var otrogen ett par gånger.. ångrar det som fan
Skulle det röra sig om hämnd så är det ett otroligt låg nivå på hämnd. Lägre nivå (i mina ögon) än att begå otrohet. För även om du skulle bli friad i domstol så blir man ändå inte friad i samhällets ögon lika lätt av den anledningen att våldtäkt ses som det värsta man kan begå och det resoneras som så "att han kan ju ändå vara skyldig även om de inte kan bevisa det".
Som har sagts i tråden skulle du få reda på att hon har anmält dig så skall du göra en motanmälan på förtal. Låt inte dina känslor grumla ditt omdöme...
P.S
Ta lärdom av din otrohet och gör inte om det. Hände det i fyllan så får du vackert lära dig att inte dricka mer än att du kan tänka klart ha kvar ditt omdöme.
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton1
Ifall hon ställer till problem för dig, våldta henne på riktigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!